Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Personligt mener jeg at det er en flot forandring - også visere oa. har jo fået lidt hjælp.
Uret er i min verden rykket op blandt mine bedste Constellations - en virkelig værdig repræsentant for cal. 561 tiden - måske den mest efterspurgte type pt.
Men den gule skive var den til salg her på forum i 3-5 måneder til 4900,00 kr uden den store interesse, nu er den i en lidt anden klasse - altså efter min mening!
Bedre fotos følger, når den skal opdateres i kartoteket!
vh Baun
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Givet Likes: 0
Meget flot arbejde ifølge billedet ihvertfald.
Hvis skiven ikke ser "afrenset" ud i virkeligheden må jeg sige at Peter er lykkedes rigtig flot med jobbet.
Syntes jeg har set et par stykker der er kommet til at se lidt for "renset" ud, men denne var nok ikke så slem fra starten af?
Ingen tvivl om at den kan bære mere end 4900.- nu!
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Baun Skrev:Personligt mener jeg at det er en flot forandring - også visere oa. har jo fået lidt hjælp.
Uret er i min verden rykket op blandt mine bedste Constellations - en virkelig værdig repræsentant for cal. 561 tiden - måske den mest efterspurgte type pt.
Men den gule skive var den til salg her på forum i 3-5 måneder til 4900,00 kr uden den store interesse, nu er den i en lidt anden klasse - altså efter min mening!
Bedre fotos følger, når den skal opdateres i kartoteket!
vh Baun
Jeg forstår helt hvad du mener. Er skriften ogcross hair nogenlunde lige så skarp før som efter eller er den blevet mere "pivet" efter rensningen?
vh
•
Svar: 742
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hannover_dk Skrev:Jeg forstår helt hvad du mener. Er skriften ogcross hair nogenlunde lige så skarp før som efter eller er den blevet mere "pivet" efter rensningen?
vh
Meget flot arbejde af Peter og superflot ur.
Hvis jeg må tillade mig at kommentere tydeligeheden af skrift og crosshair, så vil jeg tro (og her må Baun jo korrigere) at billedet efter rensning er let rystet i og med det er taget ved en lukketid som er meget langsommere i forhold til billedet før rensning.
Det kan gøre at tekst og crosshair kommer til at se lidt udviskede ud.
Thomas
•