Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Kunne også være at de har taget et ur i bytte og lavet en seperat dags dato/købs kvittering på købet af uret. Så for at få kassen til at stemme trækkes købet af kundens ur ud som rabat, da der allerede ligger en købs kvittering som bogføres seperat.
Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Er nu også ret sikker på det bare er et bytte ur som er kommet med, da de naturligvis ikke vil give så meget rabat på sådan et ur. De kan sikkert ikke smide et bytte ur på kassestrimlen, men har lavet en håndskrevet ved siden af, ellers vil kassen jo ikke passe når dagen er omme.
•
Der er da garanteret en hel reel forklaring - Syntes bare den var lidt spøjs. Det ser jo vildt ud med hele 58% rabat....
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Så ville der ikke gå mange min før jeg smid en ordre på 7 cifre deres vej :-)
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 857
Er der ingen, der har lyst til at spørge direkte hos den gode forhandler i Esbjerg?
•
Citat:Er der ingen, der har lyst til at spørge direkte hos den gode forhandler i Esbjerg?
Er der vidst ingen grund til. Procentsatsen har helt sikkert en naturlig årsag, da et salg med denne rabat som Mads G også påpeger, ville være en underskudsforretning.....
Var der tale om en reel procentrabat som kunne opnåes ved kontant handel, så kunne jeg nok også godt finde en halv mill at shoppe for.
•