Baume & Mercier Diver
#11
Hej Tukjær

Jeg tror aldrig at du bliver færdig med at købe ure, men måske en pause, men aldrig færdig. Icon_e_surprised

MVH Peter
Svar
#12
Tukjær Skrev:
Sogge Skrev:Hej Claus,

Det ur ER råt, MEN tudegrimt i mine øjne. Skivediameteren er alt alt for lille i forhold til bezel'en! Lad nu for himlens skyld være med at købe sådan en gavtyv - det ender jo med jeg selv er nød til at købe den af dig fordi du skal "prøve" et Cartier ur i 4 minutter inden du sælger Icon_e_wink

Drille, Drille, Drille - godt du ved jeg stadig elsker din fribytterholdning, men her er vi sgu' bare uenige.

Icon_smil Sogge

Jeg er færdig med at købe ure lige nu. Jeg kigger bare....
Man bliver aldrig færdig Icon_rolleyes
Svar
#13
peter Skrev:Hej Tukjær

Jeg tror aldrig at du bliver færdig med at købe ure, men måske en pause, men aldrig færdig. Icon_e_surprised

MVH Peter

Jo, lige nu.... Kommer også an på om der er noget som bliver solgt....
Svar
#14
Sogge Skrev:
hannover_dk Skrev:
Sogge Skrev:Det ur ER råt, MEN tudegrimt i mine øjne. Skivediameteren er alt alt for lille i forhold til bezel'en!

Icon_smil Sogge
Ja absolut ikke harmonisk - Råt ved jeg ikke engang om det er.
vh

Johh - John - Spillet rem/skive, som ud over at matche, gør indtryk af at være "redt mod hårene" tør jeg godt kalde "råt"!

Eller hvordan ser du det ?

Icon_smil Sogge
Jeg synes som sagt ikke det er smukt. Råt - måske lidt kan jeg gå med til, men at rem og skive matcher gør det slet ikke råt - det er snarere lidt "sofistikeret" end råt i mine øjne, men alt afhænger jo af de øjne som ser det Icon_e_smile

Det er et ret sjovt og anderledes ur, men ikke smukt synes jeg

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#15
Du får et ur for livet i den B&M

Ihvertfald skal du nok kaste en del penge efter den ved videresalg, ikke et mærke der er god til at holde prisen
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#16
..
Svar
#17
@John: Vi er HELT enige!

@Bjane: Tak for info.

@jjs: Et meget flot ur, som jeg havde givet 8k for!!

Icon_smil Sogge
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)