JUNKERS
Hej,

Er der nogen herinde der kender urmærket Junkers og har erfaringer med dette??

Takker

vh, sst
Svar
Har haft et par stykker, ikke noget at udsætte på dem!
Svar
Jeg har også et. Fint ur til prisen.

Jeg bruger det dog ikke så meget længere. Du må gerne overtage det hvis du vil Icon_e_wink

İmage

mvh Peter
Svar
Elverdan: Er nu ikke helt til den lyse skive, men hvis priser er rigtig vil jeg nu ikke afslå
Svar
SST Skrev:Elverdan: Er nu ikke helt til den lyse skive, men hvis priser er rigtig vil jeg nu ikke afslå
Og så var det de gik over til personlig besked PB Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Hos Junkers får du absolut smæk for skillingen, fornuftig kvalitet til små penge. Icon_e_smile

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Hos Junkers får du absolut smæk for skillingen, fornuftig kvalitet til små penge. Icon_e_smile

MVH Peter
Ja og deres manuelle med Molnia russiske lommeursværker i, synes jeg har ganske stor charme, også i udsendet. Min søn har et og selv om han har flere noget dyrere ure og tilgang til at låne hos mig, går han ret glad med sin Junkers
Pænt stort og reelt og fint præcist
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg har ikke selv haft et Junkers ur, men jeg har pillet ved et par stykker hos Peter. Det virker til at være rigitg lækre ure til gode priser.

Det eneste dårlige jeg kan sige om dem er at flere af de rigtig flotte modeller er er med qartz værk. Det synes jeg er rigtig synd. Hvis der skulle være noget som helst andet, er det de store sølvfarvede Junkers symbol som findes på skiverne, det er ikke grimt, men det er bestemt heller ikke voldsomt pænt. Det kunne godt have været gjort mere smagfuldt og diskret.

Jeg er selv ret skudt i en 6408-5'er: [url]"http://www.pointtec.de/junkers/6408-5/">http://www.pointtec.de/junkers/6408-5/[/url] - jeg synes at det er utroligt flot og på trods af at det, for mig, er et stort ur, så sidder det godt på min arm. Jeg har flere gange været lige ved at slå til på det - på et tidspunkt gør jeg det nok.

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Har Junkers ure ikke relation til det gamle tyske fly Junkers JU52.
Svar
Hej 3F

Det er hele deres historie bygget op omkring, altså de gamle ju52 fly.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)