Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Jeg håber ikke det er så alvorligt, men når jeg I delhi loggede på gik det den ene gang, og siden ikke og nu i Bombay så kommer der ern
KRITISK ADVARSEL op
fulgt af teksten
DU ER BLEVET UDELUKKET FRA DETTE FORUM KONTAKT EN ADMINISTRATOR ELLER ADMIN
Det måtte jo ske en dag
Nå trøsten er at når jeg anvender remote desktop - så indlogning sker fra en Skandinavisk IP - så må jeg godt logge ind og spilde jeres tid - så jeg håber det andet - som naturligvis satte mine årer i is og mit ur i stå - bare var en ubehagelighed, fordi jeg logger ind via Indisk IP
Lad mig håbe jeg godt må loge ind som tidligere når bare jeg igen har dansk IP , og indtil da bliver det firmaets server som må hjælpe mig i Indien
Nu ved i hvis i er ud og får samme chock
vh
•
Det er sandsynligvis fordi en tidligere udsmidt bruger har haft en lignende IP adresse på de første 3 octeter.
Mvh Morgan
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
hannover_dk Skrev:Jeg håber ikke det er så alvorligt, men når jeg I delhi loggede på gik det den ene gang, og siden ikke og nu i Bombay så kommer der ern
KRITISK ADVARSEL op
fulgt af teksten
DU ER BLEVET UDELUKKET FRA DETTE FORUM KONTAKT EN ADMINISTRATOR ELLER ADMIN
Det måtte jo ske en dag
Nå trøsten er at når jeg anvender remote desktop - så indlogning sker fra en Skandinavisk IP - så må jeg godt logge ind og spilde jeres tid - så jeg håber det andet - som naturligvis satte mine årer i is og mit ur i stå - bare var en ubehagelighed, fordi jeg logger ind via Indisk IP
Lad mig håbe jeg godt må loge ind som tidligere når bare jeg igen har dansk IP , og indtil da bliver det firmaets server som må hjælpe mig i Indien
Nu ved i hvis i er ud og får samme chock
vh
He he, du er sgu ikke sådan at komme af med

.
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
hannover_dk Skrev:DU ER BLEVET UDELUKKET FRA DETTE FORUM KONTAKT EN ADMINISTRATOR ELLER ADMIN
Det skete også for mig og en mail til Jan gjorde, at han fik det klaret hurtigt.
Der er åbenbart et system, der kan blokere for IP adresser, som formodes at være spam-generatorer.
/Bjørn.
•
Svar: 11
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Underligt, jeg har altid logget ind fra en indisk (Delhi) IP-adresse, men har aldrig haft problemer.
•
Svar: 665
Tråde: 88
..det sker automatiak når man har skrevet 4111 indlæg!
•
Svar: 120
Tråde: 20
Peter V Skrev:..det sker automatiak når man har skrevet 4111 indlæg!
Troede da det var når man havde skrevet 666 indlæg?
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
JesKP Skrev:Underligt, jeg har altid logget ind fra en indisk (Delhi) IP-adresse, men har aldrig haft problemer.
Jan skrev at det var fordi min IP fra Delhi lå tæt op af en der tidligere spammede. Spørg mig ikke hvordan det kan lade sig gøre at se sådan noget med "tæt op ad" automatisk - måske boede spammeren også på raddison og dermed havde samme hoved IP?
Jeg fik i alle fald mail om jeg bare kunne give ham min Delhi IP så kunne han åbne den.
vh
•