Første Omega
Så fik jeg endelig mit første Omega.
Et seamster 283.180.93, uret er godt nok fra 95, men er i flot stand.

Det er godt nok en fed fornemmelse endelig at have et Omega i samlingen. Det kan jo slet ikke beskrives hvor fedt det var at pakke det ud og virkelig mærke hvor tungt og lækkert det er lavet.

Så i får lige et par billeder.

İmage

İmage
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Tillykke med en moderne klassiker! ...top meget lækkert ur for pengene Icon_e_biggrin
Svar
Stort tillykke med uret. Virkelig et lækkert ur, har selv det nye 2220.80.00. Lækkert Icon_e_biggrin

Men tillykke Icon_e_biggrin
Svar
Tillykke med et smukt ur - som selvom det er fra 95 ikke er et Vintage ur - men det er vel kun et spørgsmål om tid - den har i hvert fald potentialet.

vh Baun
Svar
tillykke med det. Jeg kommer helt til at savne mit mit første rigtige ur som var en magen til din.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Tillykke Nicolai.

Nu har du snart de samme ure som jeg havde for et par måneder siden...

Fortis Marinemaster
Breitling SuperOcean
Omega Seamaster Bond

Og jeg har købt din Tissot.....

Hvis du så lige køber min HydroConquest og Tutima DI300, så er din samling perfekt Icon_e_wink

Nej pjat. Det er fede ure, og du har utrolig god smag Icon_cool

Har i øvrigt lige hørt fra sælgeren af min Rolex. Han sender uret på mandag.....fedt.....
Svar
Nice, jeg troede at du ikk ville vise det fordi du gemte det til imorgen Icon_e_wink
Ja ved godt jeg efteraber lidt,men ja smagen er jo så god at man ikk kan lade vær hehe
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Smukt og klassik ur - stor til lykke med det !
De venligste hilsner, John
Svar
Det er jo en klassiker du har anskaffet dig der, en god tilføjelse til din samling.

Thomas
Svar
Nopanic Skrev:Nice, jeg troede at du ikk ville vise det fordi du gemte det til imorgen Icon_e_wink
Ja ved godt jeg efteraber lidt,men ja smagen er jo så god at man ikk kan lade vær hehe

Seamus har jo lidt samme smag. Han er bare længere fremme end vi andre. Så det er nok en naturlig udvikling!

Har du overvejet en Sinn U1......?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)