Watch spotting
Det var også min første tanke, men er kommet i tvivl og da jeg elsker ure med blå skive, så er jeg blevet nysgerrig.

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Miwes Skrev:(håber ikke jeg er den eneste der ser DR2) Icon_e_biggrin1

Vh. Michael
Det er du bestemt ikke Michael! DR2 er IMO fantastisk, jeg ser ofte udsendelser på kanalen. Jeg har dog ikke fået set Anne & Anders for nylig, men vil da holde øje og se om jeg ikke kan spotte uret Icon_e_wink

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Jeg er totalt håbløs, når det kommer til at se TV. Det ender altid med, at jeg sidder og glor efter værtens håndled for at se, hvilket ur der sidder på armen Icon_flov Mine "fund", indtil videre: Anders Breinholt har en masse forskellige Omega klokker, Anders Lund Madsen bærer ofte en Speedy Pro, Morten Reesen bærer en PO Chrono af en art, Tour De France værten fra DR bar en Seamater 2254.50, Jes Dorph har jeg set med en Rolex Sub eller GMT på armen, Lars Christiansen bærer en GS Rolex GMT, Peter Møller er på Breitling Navitimer, Poul Erik Højer har Eterna af en art, Uffe Holm holder af AP Roo, Storryger kokken bærer en Breitling B01 chrono på lænke, Morten Grunwald bærer Panerai og det gør Adam Price også (efter at have afhændet sin IWC Porsche Design). Så kan jeg ikke lige huske flere nu ... Icon_flov
De venligste hilsner, John
Svar
Adam Price bærer et Panerai Pam 24, købt hos Bjarne Vork.

Prins William bærer et Omega Seamaster Bond. Morten Ankerdal et Tissot T-Racer.
Svar
I er da total seje til at spotte ure....jeg kigger også, men er slet ikke i nærheden af jer Icon_flov

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Anders Lund Madsen havde orange Planet Ocean chrono og blåt retro Adidas træningssæt på til OL i London.
Svar
Har netop spottet, at skuespilleren Tim Roth i serien "Lie To Me" på TV2 bærer et Rolex Submariner med lug holes. Mener også at kunne spotte plexiglas.

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Kalle Skrev:Når nu Joepete er så skrap til at spotte ure på TV (og DET er han), så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilket ur Pelle Hvenegård bærer når han laver Tivoli fjernsyn på TV2. Det ligner noget der ikke passer til min lønningsklasse, men det KAN jo selvfølgelig være noget billigt wannabee ragelse. Det tror jeg bare ikke når det er Pelle Icon_e_biggrin1

Vi er ude i noget med mørk rem (læder?) og noget der ligner en rødguld urkasse. Måske noget AP eller Hublot? Jeg kan ikke nå at spotte det, men sådanne TV-drenge tjener jo kassen, så mulighederne er mange.
Det er et Hublot Big Bang i Roseguld og dømt ud fra de programmer han har lavet før har han haft det et godt stykke tid Icon_e_biggrin1

Og en rettelse: Jes Dorph bærer en Seadweller (Ref. 16600) Læste en artikel i Euroman for et års tid siden hvor han fortalte, at det var et ur som han havde købt nogle år forrinden og omtalte det som et "slagter ur" ... hvad det end skulle betyde!?
Simon Hedegaard
Svar
Mener at have set i tv engang at Jes Dorph har flere ure og faktisk er lidt af en en urtosse.

Sendt via Tapatalk
Svar
Nu vi er igang... Nikolaj Koppel har jeg set på DR1 i Aftenshowet med både Rolex GMT Master II Ceramic og Rolex Milgauss. Shane Brox fra ’Shanes Verden’ (nutidens Jørgen Clevin på DR TV) har jeg set bære Rolex Explorer I. Thomas Blachman har jeg spottet i X-Factor med Omega Speedmaster og et vintage (TAG) Heuer, modellen kender jeg ikke. Remee med AP ROO i guld og Brian Holm med Rolex Submariner eller GMT på NATO. Jørgen Olsen (fra Brdr. Olsen) med Rolex Submariner og afdøde Flemming Bamse Jørgensen bar et Rolex Submariner TT med Serti dial.

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)