Planet Ocean Orange Bezel vs. Sort Bezel
Ja, jeg ved godt at en PO også står på min ønskeliste, men undskyld min uvidenhed...det er vel ikke "kun" at skifte bezel...til den orange bezel hører vel en orange rem....og findes tallene/skive kun i én udgave, som den på billedet?
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
I får lige et billede af min PO med lænke:

İmage
İmageİmageİmage
Svar
JohnFyn Skrev:Ja, jeg ved godt at en PO også står på min ønskeliste, men undskyld min uvidenhed...det er vel ikke "kun" at skifte bezel...til den orange bezel hører vel en orange rem....og findes tallene/skive kun i én udgave, som den på billedet?

Jeg ville da gerne have den orange kroko rem, men den findes jo også med lænke, som vist i svaret fra Digitalan.

Jeg vil i alle tilfælde gerne have lænke, orange rem og sort gummirem. Så er det jo næsten 3 ure i et!
Svar
Har lige fået en Planet Ocean i forbindelse med salget af min JLC Reverso Squadra

... synes nu den er flot med orange bezel:

İmage
İmage
Svar
Super flot. Elsker den gummirem Icon_cool
Svar
Tom Skrev:Har lige fået en Planet Ocean i forbindelse med salget af min JLC Reverso Squadra

... synes nu den er flot med orange bezel:

Ja, den ser fin ud. Og BÅDE lænke og gummirem. Så mangler der "bare" den orange læderrem Icon_e_wink

Fik du mere i bytte? Jeg er godt klar over at du ikke byttede lige over Icon_redface
Svar
Nej det var ikke et lige bytte, såååå... en del grønne sedler Icon_e_wink

Tom
Svar
Der har vi jo min gamle PO. Savner den sgu lidt, hehe..
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
Svar
Benjamin Lysgaard Skrev:Der har vi jo min gamle PO. Savner den sgu lidt, hehe..

Du får den ikke igen, jeg har netop nu købt den af Tom. Den passer perfekt sammen med de andre i kassen.
Svar
Hehe Icon_e_biggrin Men tilgengæld sidder der en JLC Squadra Chrono GMT på håndleddet - den klær ufatteligt godt!
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)