Planet Ocean Orange Bezel vs. Sort Bezel
Som tidligere skrevet har dette ur længe været på min ønskeseddel, altså den med orange bezel.

Men nu bliver jeg i tvivl om "holdbarheden" på denne farve! Er den også smart om 5 år? Jeg har altid selv anbefalet kunderne at købe B&O TV i sort istedet for blå, rød og hvad farver det nu var. Og ganske rigtigt, 3-5 år efter var de farvede ikke smarte længere og derfor billigere brugte!

Men måske kan jeg bare skifte bezel'en til sort senere...... Icon_question
Svar
Køb ref. 2201.51.00:

İmage

Så kan du købe en orange drejekrans ved siden af, og få skiftet som du har lyst.
Tror ikke de orange tal vil betyde det store om nogle år, tværtimod.
İmage
Svar
Jeg har selv lige investeret i et Omega Planet Ocean med sort bezel, og er rigtig glad for det. Det er efter min mening et ur, der kan gå til alle lejligheder. Det er perfekt til et par jeans og ser samtidig flot og elegant ud til et jakkesæt. Jeg kan godt forstå at den orange farve virker tiltrækkende, men jeg tror, at det med tiden måske vil blive et irritationsmoment - men hvad ved jeg... det er jo i sidste ende en individuel sag. Så vidt jeg ved kan man også skifte bezel?? Det er under alle omstændigheder et super ur, man ikke går galt med.
Svar
Hej

Du kan altid skifte bezel.

MVH Peter
Svar
Jeg har jo et PO med orange bezel og for mig var det, det rigtige valg. Jeg havde dog samme betænkligheder som dig Tukjær inden jeg købte det. Havde det været mit eneste ur, som jeg skulle gå med hver dag, var valget nok faldet på den mere neutrale sort bezel udgave. Men når man har flere ure at skifte imellem (og det har du vidst?) så er glæden stor ved at kunne tage et lidt anderledes ur på engang i mellem, som skiller sig lidt ud. Hvor vidt det er mode-rigtigt og trendy er ikke noget jeg går op i og skulle jeg en dag blive træt af det, så skifter jeg da bare lynetten. No big deal...
Svar
Køb den med orange bezel hvis det er den du vil ha. Så kan du altid skifte til en sort bezel jo. Icon_e_wink
Svar
Så vidt jeg ved koster en ny lynette 2.500-3.000 kr til Omega Seamaster. Det forholder sig vel også sådan til PO modellerne? Så det er da ikke bare lige at skifte...

Men køb det du bedst kan lide. Men som med B&O tv tror jeg den sorte er bedst på den lange bane.

/Mads
Svar
Du skal vælge den som du bedst kan lide.
Jeg ville - som Magnum - vælge dem med de Orange tal, det bryder lidt den "kedelige" eller anonyme skive uden at den flasher så meget som en Orange lynette gør det.

Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Så vidt jeg ved koster en ny lynette 2.500-3.000 kr til Omega Seamaster. Det forholder sig vel også sådan til PO modellerne? Så det er da ikke bare lige at skifte...

Men køb det du bedst kan lide. Men som med B&O tv tror jeg den sorte er bedst på den lange bane.

/Mads

Det er jo også det min fornuft siger mig, men den er altså flot med orange lynette.... Så ville den også skille sig lidt ud fra min 2254......
Svar
Og verdenen ville se lidt kedelig ud hvis vi alle kørte sølvfarvede Toyota Corolla
(men det kan koste lidt at ville se anderledes ud - det er jo en anden sag - gå i alle fald efter flot brugt-og ja vist er den flot.) Hvis den udgår om nogle år (og det har jeg ingen viden om) - tror jeg den var god nok også prismæssigt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)