PAM 240...
Hej

Jeg er i den heldige situation, at jeg har fået mulighed for at erhverve mig et helt nyt PAM240 - hos Klarlund.

Jeg synes det er et super lækkert ur, men er lidt i tvivl om eventuel efterspørgsel, hvis jeg på et tidspunkt skal sælge det - selv om sandsynligheden er mikroskopisk kunne det jo være, at man en dag fik tilbudt et PAM 292 Icon_smil

Hvad siger I? Kan man komme af med et PAM 240? Eller er det ikke så efterspurgt?

/Henrik
Svar
Det er ikke så svært at sælge et PAM......, men hvorfor så ikke gå efter et PAM 292, når du nu selv nævner det.

Så er det jo bare at begynde at lede rundt og blive skrevet op forskellige steder. Hvis det er det ur du gerne vil have, så skal du da ikke først købe et PAM 240. Det ville jo være at smide penge ud af vinduet, da du jo vil tabe på uret ved et evt. salg.

Torben
Svar
Hej Torben

Jeg forstår godt hvad du mener.

Problemet er bare, at efterspørgslen på PAM 292 har været astronomisk... jeg er sørme skrevet op flere steder allerede.

Derfor går mine overvejelser mest i retning af, at jeg måske bør købe det PAM 240, når nu det er på min Panerai top-3. Skulle jeg så være svineheldig, og få det andet tilbudt på et tidspunkt, må jeg jo tage et tab på det her...

Med venlig hilsen
Henrik
Svar
Tror ikke du får problemer med at sælge et pam240. Det er et af de klassiske historic modeller i typisk Panerai design. Prisen er ligeledes overkommelig og brugtpriserne tæt på nyprisen. Så det ville jeg da nappe ind til det bliver din tur til et 292´er.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)