Geodoc er en farlig mand
Hej John

Du skal jo hellere gå ud og lede efter den oprindelige lænke til 321.
Icon_e_smile
MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej John

Du skal jo hellere gå ud og lede efter den oprindelige lænke til 321.
Icon_e_smile
MVH Peter
Du siger bare til når du har den hjemme du - så finder vi nok ud af noget Icon_e_smile (kigger skam -men er mere til rem end lænke - sådan inderst inde)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej John

Så bliver du nummer to på listen til en oprindelig 321 lænke, Loncar er nummer et, hvis jeg nogensinde finder en, men jeg tror at Mads har en til at ligge, men den er vist ikke tilsalg, medmindre at du finder den store pung frem, mit gæt er 5000 kroner, men kun et gæt fra min side. Icon_e_smile

MVH Peter
Svar

Så bliver du nummer to på listen til en oprindelig 321 lænke, Loncar er nummer et, hvis jeg nogensinde finder en, men jeg tror at Mads har en til at ligge, men den er vist ikke tilsalg, medmindre at du finder den store pung frem, mit gæt er 5000 kroner, men kun et gæt fra min side. Icon_e_smile

MVH Peter
Ush dog - men sådan er det med samlere Icon_e_smile
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej John

Som skrevet kun et gæt, du kan jo prøve at kontakte Mads.

MVH Peter
Svar
[quote="peter"]Hej John

Som skrevet kun et gæt, du kan jo prøve at kontakte Mads.

MVH Peter[/quoteJ
Tak - men så kommer jo lidt paradokset - jeg elsker ting som ikke er helt almindelige og det er den rem jo ikke - men jeg vil aldrig købe et ur eller en lænke bare fordi det/den er "samlerværdigt" i mine øjne - med mindre jeg vil elske at have det på armen - og jeg er ikke vild med lænker helt generelt - jeg holder af lækre læderremme - og her er mit problem at jeg synes en Omega brun - med foldespænde er superflot - men den havde været endnu flottere på et hvidskivet broad arrow - og jeg er lidt i tvivl om den er OK på min sorte 321

(ups den kan vist kun følges af folk som har været med i andre tråde)

vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej John

Hvis der absolut skal rem på det ur skal den være sort efter min mening, og selvfølgelig med almindelig spænde, da man ikke brugte foldespænde i 1967. Icon_e_surprised

MVH Peter
Svar

Hvis der absolut skal rem på det ur skal den være sort efter min mening, og selvfølgelig med almindelig spænde, da man ikke brugte foldespænde i 1967. Icon_e_surprised

MVH Peter
Jamen det har du jo givet ret i hvis det skal være originalt - jeg er ikke så slemt puristisk - når det angår en rem som skal erstatte en lænke som er til referencen efter uret i alle fald - men jeg tror også på sort - og nok også på alm spænde i virkeligheden (hvis jeg ikke bare beholder det på sin lænke som er i meget god stand)
vh
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)