Certina DS-3 fra mywatch.dk
Jeg kan godt se at viserne, specielt time viseren, ikke er særligt tydelige, men jeg vil også helst holde den original....
Svar
Hvis du vil ha et ur med tydeligere timeviser er der jo meget at vælge mellem - men nu har du valgt dette - som er flot - men med lidt lille timeviser - og det er nu nok tiltænkt fra designeren - så uanset at det aldrig er helligbrøde at ændre på ure som kan ændres tilbage og stadigt købes - så ville jeg nu lade den være

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:så uanset at det aldrig er helligbrøde at ændre på ure som kan ændres tilbage og stadigt købes - så ville jeg nu lade den være

Hmm - enig & uenig: Rent teoretisk har John jo ret i at man aldrig begår en dødssynd ved at ændre på noget der kan reetableres!

På den anden side gider jeg ikke rende rundt med noget der ikke er the "the real McCoy", - det er derfor jeg ofte trætter eksperterne med spørgsmål omkring "frankensteining" / ikke "frankensteining".

Jeg tror det er en fornemmelsessag.... og du træffer det valg der behager dig.

Icon_smil Sogge
Svar
Kan faktisk også bedst lide uret med gummmiremmen Icon_e_biggrin
Svar
Fedt ur, kan ikke finde ud af om jeg bedst kan lide det med lænke eller gummirem. Men er nok mest til gummiremmen.

Sjovt som det ur bare holder prisen. Det kostede ca. 5500 for nyt af og er vel 2-3 gammelt og sælge for 5000 i dag. Super flot Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
HG Skrev:Fedt ur, kan ikke finde ud af om jeg bedst kan lide det med lænke eller gummirem. Men er nok mest til gummiremmen.

Sjovt som det ur bare holder prisen. Det kostede ca. 5500 for nyt af og er vel 2-3 gammelt og sælge for 5000 i dag. Super flot Icon_cool

Kostede kun kr. 4800 fra nyt. Jeg gav kr. 5000....
Svar
Sorry, så var det forrige Bjarne solgte til 5000,00, men underordnet - det er super at uret kan holde prisen.
Generalt er det vel kun Panerai der over en kam holder prisen og få modeller fra Omega og Rolex.

Tillykke med det Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
HG Skrev:er nok mest til gummiremmen.

Her når vi nok et punkt hvor de profesionelle må tage over Icon_e_wink

God Week-end

Icon_smil Sogge
Svar
Fedt ur Tukjær. Tillykke med det

Minder om Tissot Seastar 1000 modellen
Omega Seamaster 2254.5000
Steinhart Ocean One

Svar
DSfirst Skrev:Fedt ur Tukjær. Tillykke med det

Minder om Tissot Seastar 1000 modellen

Ja, det har du egentligt ret i. Det havde jeg ikke lige tænkt over.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)