Certina DS-3 fra mywatch.dk
Så fik jeg hentet dette fine ur. Bjarne var så flink at aflevere det hos Peter Halse, da jeg alligevel skulle derop i dag, for at aflevere mit Enzo til en "make over".....

İmage

İmage

İmage

İmage

Tak til Bjarne for fin behandling....
Svar
Tillykke med endnu en klokke Icon_e_smile
Den er meget fed. Kan godt se den ikke er sprit ny, men var det ikk noget med at denne model er udgået ?
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Nopanic Skrev:Tillykke med endnu en klokke Icon_e_smile
Den er meget fed. Kan godt se den ikke er sprit ny, men var det ikk noget med at denne model er udgået ?

Jo, der findes kun 1888 af dem.....
Svar
Hvis nogle ikk er gået tabt hehe...
İmage
Svar
Selv tak Tukjær

Lidt pudsigt som dette ur er blevet kult, jeg har efterhånden haft nogle stykker af denne model men også i chronograph, og kendetegnende for dem begge er at prisen stiger, så jeg håber du bliver glad for den.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Hej Tukjær!

Stort tillykke med din nye klokke. Super fedt ur. Icon_e_biggrin
Svar
Bjarne Skrev:Selv tak Tukjær

Lidt pudsigt som dette ur er blevet kult, jeg har efterhånden haft nogle stykker af denne model men også i chronograph, og kendetegnende for dem begge er at prisen stiger, så jeg håber du bliver glad for den.

Den er i hvert fald i høj kurs på WUS.
Svar
Så fik jeg monteret gummiremmen som fulgte med,

İmage

İmage
Svar
Det ser faktisk federe ud en med stål.
Meget lækker spænde ellers...
İmage
Svar
Ser mere specielt ud med gummi - som jeg synes er en rigtig flot rem med flot spænde. Men det er jo lidt om man er til lænke eller rem - og jeg synes mange ure ser så ens ud med lænke sådan lidt på afstand
Med gummiremmen tror jeg mere jeg ville lægge mærke til det i et fly/en forretning osv
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)