Nyt ur til militær brug
Uret jeg har kig på er et casio protek 1300 med gummirem. Er der nogen forslag til hvilket sted, der er det billigst at anskaffe sig det. Søger ikke brugt ur.
Svar
Nu har jeg køb uret herinde
[url]"http://www.uretilalt.dk/shop/casio-protrek-prg-80yt-1vdr-427p.html">http://www.uretilalt.dk/shop/casio-prot ... -427p.html[/url]
da butikken er e-mærket hvilket jeg tager som en god indikation på butikken er god at handle med, samtidig er hjemmesiden også flottere udført og det påvirker også mig når jeg skal handle fordi det virker mere seriøst når der er tænkt over design.

Så jeg skulle meget gerne have uret mandag, senest tirdag da jeg kan se de ihvertfald havde et enkelt på lager. Så det er jo perfekt.

Ang. garanti så har vi jo i danmark som altid 2 års garanti for produktionsfejl så hvis uret går i stykker pga. en ikke selvforskyld fejl eller slittage skal du jo bare indlevere det til butikken du har købt det i. Præcis som hvis du køber i en fysisk butik.

Mht. om uret kan være fake tror jeg der er et MEGET lille markede for fake Casio ure, hvis da der overhovedet findes et. Kan ikke se hvad folk skulle få ud af at lave et fake casio, det er jo ikke ligefrem fordi de kan score kassen som man kan hvis man faker et langt dyrere mærke.

Jeg har handlet online rigtig meget, og har aldrig haft de store problemer.
Svar
katze Skrev:Mht. om uret kan være fake tror jeg der er et MEGET lille markede for fake Casio ure, hvis da der overhovedet findes et. Kan ikke se hvad folk skulle få ud af at lave et fake casio, det er jo ikke ligefrem fordi de kan score kassen som man kan hvis man faker et langt dyrere mærke.
Helt korrekt - der er ingen fake risiko overhovedet på sådan et ur
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

For mange år siden var der nogen der prøvede med navnet Casia. Icon_razz

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

For mange år siden var der nogen der prøvede med navnet Casia. Icon_razz

MVH Peter
Og i Kina har jeg set et tøjmærke - men helt identisk skrift som originalen - den hed bare Ive st.Jaurent of J'et var næsten skrevet som et L Icon_cool
Besøg min blog om ure!
Svar
Der findes masser af Casio G-shock kopi-ure eksempelvis på ebay, men om Protrek serien også er blevet kopieret skal jeg ikke kunne sige.
Svar
DonWerner Skrev:Der findes masser af Casio G-shock kopi-ure eksempelvis på ebay, men om Protrek serien også er blevet kopieret skal jeg ikke kunne sige.
Så blev man så klog - og ja hvorfor ikke - de er jo ikke helt billlige
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Haha.. Der findes så mange usle mennesker i denne verden åbenbart. Både producenter/kopister og kunder som der jo åbenbart også findes..
Svar
Hej jeg arbejder for forsvaret Der en del der bruger g-shock men også rigtigt mange der bruger suunto
http://www.suunto.com/suunto/main/index.jsp

Suunto har et utroligt klart nemt aflæseligt display. der mener jeg de er bedre end g-shock.
Dejligt logisk menusytem ved indstillinger.
Og som du kan se kan man sikkert få et der kan brygge kaffe Icon_e_wink
så har du ihverfald et serøst alternativ
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
Svar
Hej

Med hensyn til Suunto, kan man ikke helt sammenligne med Casio, da Suunto er en del dyrere, og i øvrigt også i en væsentligt bedre finish.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)