Ur køb i Dubai
#1
Kære Alle vintage brugere.
Jeg har en kammerat som 1 gang pr måned er i Dubai, hvordan er det med rolex priser der, og hvilke kunne være interssante at tage med hjem både til eget forbrug men måske også med salg for øje.

Mvh
Michael Thorsøe
Svar
#2
Thorsøe Skrev:Kære Alle vintage brugere.
Jeg har en kammerat som 1 gang pr måned er i Dubai, hvordan er det med rolex priser der, og hvilke kunne være interssante at tage med hjem både til eget forbrug men måske også med salg for øje.

Mvh
Michael Thorsøe
Hvis du søger på Dubai, vil du få en række hits. Det var oppe og vende for kort tid siden.

Der er ikke meget sparet, når told og moms er betalt. Og det er ikke til at opdrive en stål Daytona eller andre nye modeller (Milgauss, SDDS). Husk, der er en kæmpe expat gruppe.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#3
Synes "bestemt" ikke han snakkede noget om told og moms. KAn det ikke sidde på armen hjem ?, og kasse og papir sendt hjem med kurer

Mvh
Michael
Svar
#4
Thorsøe Skrev:Synes "bestemt" ikke han snakkede noget om told og moms. KAn det ikke sidde på armen hjem ?, og kasse og papir sendt hjem med kurer

Mvh
Michael
Man kan altid (forsøge at) snyde for told og moms, men det er ikke noget, der kan/må/skal opfordres til her på siden.

Alle (samlede ferie-) indkøb over kr. 1.350,- SKAL fortoldes i henhold til dansk lov. Det er uanset, om det er en vare af værdi kr. 1.350.- eller 10 varer af værdi kr. 135,-. Det gør sig gældende for alt - ure, tøj, parfume, etc.

P.S. http://www.skat.dk
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#5
Nej det går selvfølgelig ikke, altså at snyde. Jeg ser hvad han finder på, han køber og sælger guld så han må vel vide hvordan det skal gøres....

Tak for input

Michael
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)