Fynsk urtræf i august
#1
Jeg overvejer et Fynsk Urtræf hos mig her i Glamsbjerg, men vil lige fornemme om der er en interesse eller om der er andre GTG'er der kommer i vejen for det?

Regner med det bliver en lørdag fra 14-18 eller i den stil.

Hvordan ser det ud? Er der interesse for det? Vi kan være omkring 25 plus en hel del ure...... Og det er selvfølgelig ikke forbeholdt Fynboer, selv om jeg da gerne ser en del af jer deltage....
Svar
#2
Jeg kommer hvis jeg kan.....

Altid spændende at se andres ure og altid dejligt at få lov til at vise sine egne - og tale med andre urtosser om dem!

vh Baun
Svar
#3
Hvis jeg kan nå at finde bare et enkelt ur, som kan vække interesse, så kunne det være spændende. Ellers: Er der plads til "ur-voyeurs" ?
De venligste hilsner, John
Svar
#4
Jeg har adgang til en lukket trailer med et grund areal på omkring 6 m2 og 1,6 meters højde, den kan Baum låne, hvis han skal flytte samlingen med til Glamsbjerg. Så skal han kun køre 2 gange Icon_smil
NP
Svar
#5
Joepete Skrev:Hvis jeg kan nå at finde bare et enkelt ur, som kan vække interesse, så kunne det være spændende. Ellers: Er der plads til "ur-voyeurs" ?

Det eneste man kan forlange er vel en oprigtig interesse for ure..... Man behøver derfor ikke en vis samling for at deltage..... Men selvfølgelig, hvis ingen har ure med bliver det nok for kedeligt......

Jeg forestiller mig at vi kunne dele træffet op i 2 katagorier, vintage (Baun o.a.) samt nye/nyere ure (mig selv bl.a.) Her tænker jeg på placeringen i vores lille hytte Icon_e_wink Men lad os nu se om der er nok der gider deltage, derefter finder vi en dato og et eller flere temaer..... Det plejer i hvert fald at være interessant.....
Svar
#6
Jeg kommer også hvis jeg kan den dag der bliver fastsat.
Så har jeg jo også en mulighed for at vise min "nye" panerai 112´er frem
Svar
#7
Hej Claus...godt initiv...jeg er på, dog ikke hvis det bliver d. 16/8......
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#8
godt initiv.

jeg er absolut med - hvis jeg kan.


hilsen d.loncar
Icon_+1
Svar
#9
Hej

Jeg er med hvis jeg ikke er på ferie. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
#10
Hej

Jeg er på ferie hvis jeg ikke er med. Icon_e_biggrin

MVH Lars U
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)