Ægte omega?
Hej...

Jeg har lige købt mig et Omega Seamaster 300M Quartz ur her på siden. (Er under 30 dages sidst handlede ure til 8400kr)
Og jeg er MEGET glad da det er i rigtig god stand og er under en måned gammelt. Jeg har jo lige siden Goldeneye været forelsket i Seamaster og drømmen er nu gået i opfyldelse.
Jeg har bare det problem at jeg ikke kan få en 100pct bekræftigelse på om det er ægte da omega skriver til mig at mit WarrantyCard skal være stamped, og det er det ikke.
Serial nummeret skriver de dog passer til mit type ur. Uret er købt ved <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.precisiontime.co.uk">www.precisiontime.co.uk</a><!-- w --> den 16 maj 2008.
Måske nogle af jer kan se på billederne, jeg vedlægger, om uret er ægte.
Tak for hjælpen.

Vh. Steffen

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Det er vel bare fordi uret ikke er solgt gennem en autoriseret forhandler. Precisiontime ser ud til at være en grå forhandler og har udstedt sin egen garanti.
Den autoriserede forhandler som har solgt til precisiontime har naturligvis ikke ønsket at stemple papirene - det er meget almindeligt på det grå marked og ikke ensbetydende med at et ur er fake.
Svar
Det synes jeg ser ægte nok ud,

Her er det på omegas hjemmeside

[url]"http://www.omegawatches.com/index.php?id=283">http://www.omegawatches.com/index.php?id=283[/url]

Normalt når man ser fakes så sidder heliumventilen kl. 10 i stedet for som på dit ur lidt over 10.

"Perlen" og trekanten i toppen af lynetten er som regel forkerte enten er perlen for stor eller placeret for lavt i trekanten osv.

Derudover så har du også laserindgravering på bagkassen, den er der heller ikke mange fakes som har.. endnu.

Men er du stadig i tvivl så besøg en omega forhandler og få dem til at se på det, det koster nok ikke ret meget, hvis de endda vælger at tage penge for det.

Thomas
Svar
Og så naturligvis tillykke med uret Icon_e_biggrin

Thomas
Svar
Tillykke med dit nye Bond-ur.

Jeg skal ikke kunne afgøre om det er ægte eller ej, men jeg synes det
ser meget brugt ud af kun at være 1 mdr. gammel? Kan dog skyldes foto mm.

Desuden forstår jeg ikke at du betaler 8.400 kr. for et brugt - jeg er ikke 100% sikker, men tror at et nyt kan fås til meget tæt på den pris og så er der ikke noget galt med ægthed mm.
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Tillykke med købet og velkommen til.

Precisiontime er helt reelle, så ingen tvivl om at uret er ægte.....
Svar
Tak for de mange hurtige svar...

Jeg er helt mht ure og ved derfor ikke om jeg har betalt overpris. Jeg føler dog ikke snyt da prisen ligger 3000 under handelsprisen i butikken og er under en måned gammelt.
Jeg tror også billederne snyder, der er ikke en ridse i selve uret. Kun på bagspændet er der en ridse.
Det irreterer mig lidt at det stempel ikke er der, men bare at det er ægte så er jeg tilfreds.
Jeg regner med at have dette ur til jeg dør, forhåbenligt om mange år (-:

Vh. Steffen
Svar
Steffen Hvidberg Skrev:Jeg regner med at have dette ur til jeg dør, forhåbenligt om mange år (-:

Vh. Steffen
Vi deler hermed ønsket om at du må ha det i mange år hvis det skal være til "udløb"
Det er så vidt jeg kan se, og som allerede kommenteret ægte - og giv p..... i stemplet

3000 nedslag for et brugt (1 md.) er i underkant, men også hvad det angår - giv p...... i det.
Jeg har lært mig at NÅR jeg har købt, så interesserer jeg mig aldrig mere for hvad det kunne ha kostet - men glæder mig over det jeg har købt.

Tillykke med uret
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
tillykke med det flotte ur vis du mener du har givet en god pris for det så syntes jeg du skal vare glad for det og ikke tænke på prisen mer men du kan altid gå ind til en omega forhanlder og spøre om det er et omega ur . (og så er der han johnfyn jeg har haft et ur til salg til 7000 kr men johnfyn bød 4000 kr hvor klovt er man så jeg syntes det er et rigtig fint ur .
Svar
ægte nok..Har selv haft denne model... synd du ikke har de ægte papirer...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)