Indlæg redigeret ifht. Urdebattens regler.
Dimsen Skrev:Sociologen Skrev:Claus Tukjær Skrev:Dimsen og Watchfreak2003 er samme person....
Tak. Nu da du skriver det, mindes jeg at have læst dette på tidligere tidspunkt.
Næ nej – kun i ulige måneder, lige uger!
Korrekt!
Alle ...............................er vidende om, at ejere/administratorer af hjemmesider, brugerfora etc. kan se hvilke IP-adresser der bliver brugt på deres site.
Det er en smal sag, at finde ud af om samme IP-adresse bliver brugt til flere forskellige brugernavne!
Er man så heldig, ............................................................ så er man klar over, at man meget nemt kan omgå dette. Man kan bl.a. abonnerer på et lille program
(efter samme princip, som man abonnerer på et antivirusprogram) der genererer en sprit ny & aldrig brugt før, IP-adresse hver gang man går på nettet. Tror sågar min udbyder
tilbyder samme service – mod betaling naturligvis. Skide smart hvis man ønsker, at gå i
flyverskjul & ikke ønsker, at blive genkendt! Ovennævnte (og det efterfølgende)
er for resten skrevet fra IP-adressen 83.89.94.214. Søger man på IP-adresser tror mange fejlagtigt, at man får en nøjagtighed helt ned til husnummer niveau. Det gør man
(som regel) ikke. Man får området. Min egen er minimum 500-800 meter
"skæv".
Grunden til jeg har flere brugernavne er der kun meget få der har spurgt til. En af dem var Jan Kirk, da det "nye" Urforum startede i 2004.
Havde ejeren af dette site spurgt, havde han naturligvis også fået en forklaring – hvis den altså kunne holdes mellem ham & jeg!
Jeg har lovet tråd starter ikke, at skrive på Debatten mere – .............................................................. – så vi er alle sammen
passive medlemmer fra dags dato.
Mojn