Sea Dweller 16600 med Jubilee-lænke?
D'herrer,

Jeg befinder mig for en tid i urenes by, Genève.
Jeg skal købe et ur med hjem til en kollega og kom i den forbindelse ind i en Rolex butik. Efter at have gennemgået hele deres sortiment, er jeg blevet ret lun på Jubilee lænken. De afviste dog at den kunne passe på et Sea Dweller.
Er det rigtigt? Når man holder de to op mod hinanden ser de ud til at passe, både i tykkelse og i bredde...

Kan det på ingen måde lade sig gøre?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Hej phrede.

Nysgerig! Hvad står en Sea Dweller til i ur land?

Henrik
Svar
HenrikP Skrev:Hej phrede.

Henrik

HEHE 6700 CHF x 4,68 = 31356 ddk...
--

Svar

Henrik

--

Svar

Henrik

--

Svar
Hov ved ikke lige hvad der skete der...
--

Svar
phrede Skrev:HEHE 6700 CHF x 4,68 = 31356 ddk...

Nå så er der lidt at spare Icon_e_wink
Svar
Du kan sikkert godt få flækket en fusker løsning sammen, men officielt går den ikke. Derfor får du ikke en AD til at lave det nr. Men du kan da købe det med en Oyster og så efterfølgende få en Jubilee monterer af Bo/Jørgen i DK.

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Du kan sikkert godt få flækket en fusker løsning sammen, men officielt går den ikke. Derfor får du ikke en AD til at lave det nr. Men du kan da købe det med en Oyster og så efterfølgende få en Jubilee monterer af Bo/Jørgen i DK.

/Mads

Ok, det er jo ærgeligt at det ikke lader sig gøre hernede, når man nu er her. Hvad koster en løs, evt letterebrugt Jubilee i DK? Kan jeg søge efter det nogen steder?
--

Svar
De koster ca. 1500 kr for en ok brugt. Nyprisen kender jeg ikke. Køb evt. uret og fiks det med Jubilee lænken når du kommer retur.

Jeg tager da gerne din SD Oyster lænke i byt for en jubilee Icon_e_wink Har en jubilee liggende.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)