Kvinder og ure - hvad synes du?
Her er forhåbentligt inspiration at hente Icon_e_wink

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Ja det skal jeg da lige love for Rolexson - tak for inspirationen Icon_e_wink

Hende den smukke lyshårede, der er rigtig mange billeder af - både i festdress og grøn bikini - hvad er det for er ur hun har?

Og så vil jeg da også lige bidrage med et billede af en smuk kvinde med et lækkert ur. Nogen bud på hvad det er hun bærer på armen?

İmage

Hanne
Svar
Det er en Rolex Daytona.
Uma Thurmans ur ligner en Datejust.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Det er en Rolex Daytona.
Uma Thurmans ur ligner en Datejust.
Mvh
Klaus

Tak Klaus.

Nå ja - seføli en Datejust.. derfor jeg synes det ser så godt ud Icon_razz

Daytona.. hmm.. det er faktisk også flot, selvom jeg altid har syntes det er flottest på en mand.

Hanne
Svar
Citat:Ja det skal jeg da lige love for Rolexson - tak for inspirationen Icon_e_wink

Hende den smukke lyshårede, der er rigtig mange billeder af - både i festdress og grøn bikini - hvad er det for er ur hun har?

Og så vil jeg da også lige bidrage med et billede af en smuk kvinde med et lækkert ur. Nogen bud på hvad det er hun bærer på armen?

Hej Hanne,

Hende den lyshårede du snakker om bære et hvidskivet Rolex Daytona i stål. Den Sidste smukke pige har et Rolex datejust i stål med oyster lænke.

Daytona'en ligger til omkring 60.000kr. Det sidste kan du med lidt held finde til 15.000 brugt

Begge ure synes jeg gør sig super godt på en kvinde. Jeg synes generelt at hvid skivede ure er har noget mere feminint og "pænt" udtryk over sig, selvom det er et herre ur.

Jeg supplere lige med et billede af en super dejlig pige som også bære Daytona'en.

İmage
Svar
Hej Rolexson,

Tak for info Icon_e_wink

Tænkte nok det var et Datejust..

Jeg er helt enig med dig - den hvide skive (eller perlemor) gøre uret meget feminint og det gør sig godt på et lidt større ur og ser smukt ud på en kvindearm. Jeg er også vild med romertallene, som jeg også synes gør uret mere feminint. Kan ikke lige forklare hvorfor...

hvad er flottest - glat eller rillet bezel (hvad pokker hedder det på dansk? *G*)

Og så synes jeg Oyster lænken er så smuk!

Hanne
Svar
pokus14 Skrev:Hej Rolexson,

Tak for info Icon_e_wink

Jeg er helt enig med dig - den hvide skive (eller perlemor) gøre uret meget feminint og det gør sig godt på et lidt større ur og ser smukt ud på en kvindearm. Jeg er også vild med romertallene, som jeg også synes gør uret mere feminint. Kan ikke lige forklare hvorfor...

hvad er flottest - glat eller rillet bezel (hvad pokker hedder det på dansk? *G*)

Hanne

Enig. Det hedder en krans på dansk. Personligt synes jeg den riflede krans er pænest til kvinder, da den lige tilføre en smule detalje til ure, så det bevæger sig længere væk fra at være mere tool-watch agtig. Udover det er den riflede krans på datejust i hvidguld, hvilket også tilføre en anden glød og farvechancering i forhold til de polerede områder på stålkassen
Svar
rolexson Skrev:
pokus14 Skrev:Hej Rolexson,

Tak for info Icon_e_wink

Hanne

Enig. Det hedder en krans på dansk. Personligt synes jeg den riflede krans er pænest til kvinder, da den lige tilføre en smule detalje til ure, så det bevæger sig længere væk fra at være mere tool-watch agtig. Udover det er den riflede krans på datejust i hvidguld, hvilket også tilføre en anden glød og farvechancering i forhold til de polerede områder på stålkassen

Jeg er enig igen - den riflede krans (tak!!) er smukkest... jeg synes bare generelt det virker som om den riflede sidder på ure med Jubilee lænke og den glatte på ure med Oyster, men det er måske tilfældigt. Jeg kan bedst li riflet/oyster kombien.

Jeg ved at der er ændret på Jubilee lænken omkring 2006 - er det også gældende for oyster og hvad er ændret?

Hanne
Svar
For hulan det Daytona klær den kære pige Icon_e_surprised Jeg bliver mere og mere tilhænger af at kvinder bærer sportsmodeller. Kæresten har heldigvis endnu ikke fået øjnene op for mine og tror da ikke hun skal se disse billeder... Ellers kan hun da få et Datejust at lege med... Icon_e_wink

Jeg vil nu nok kalde en bezel for en lynette frem for en krans. Men tror de fleste ved hvad du mener hvis du bruger en af disse to betegnelser.

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:For hulan det Daytona klær den kære pige Icon_e_surprised Jeg bliver mere og mere tilhænger af at kvinder bærer sportsmodeller. Kæresten har heldigvis endnu ikke fået øjnene op for mine og tror da ikke hun skal se disse billeder... Ellers kan hun da få et Datejust at lege med... Icon_e_wink

Jeg vil nu nok kalde en bezel for en lynette frem for en krans. Men tror de fleste ved hvad du mener hvis du bruger en af disse to betegnelser.

/Mads

Ja det gør så. Det er heller ikke værst at hun står og tapper Guinness samtidigt Icon_e_biggrin

Enig i det med krans/lynette btw.

Forresten mads, ved du om det kun er oprindelige jubilee modeller der har hvidguldskrans?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)