Lysboks/lystelt, billeder..
#1
Så fik jeg en lysboks.

Nu skal jeg bare lære at bruge den ordentligt! Men her er lidt billeder taget i boksen/teltet...

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
#2
Det ser jo lovende ud!! Icon_e_biggrin
Måske skulle du eksperimentere med dybeskarpheden? Der er et par af dine snapshots der kunne blive super lækre, med højere dybdeskarphed!
Svar
#3
Hej Claus!

Nåååå, jeg synes nu ikke du behøver at øve så meget - de er flotte (både billederne og urerne!)
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#4
De er sku flotte Claus, og jeg synes ikke der behøves mere dybdeskarphed tværtimod så kan jeg godt lide at der ikke nødvendigvis er fokus på det hele, så kan man bedre nyde detaljen der er fremhævet.

Må jeg spørge til hvilken lysbox du bruger og hvor du har købt den.

Thomas
Svar
#5
Seamus Skrev:De er sku flotte Claus, og jeg synes ikke der behøves mere dybdeskarphed tværtimod så kan jeg godt lide at der ikke nødvendigvis er fokus på det hele, så kan man bedre nyde detaljen der er fremhævet.

Må jeg spørge til hvilken lysbox du bruger og hvor du har købt den.

Thomas

Ja da, [url]"http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=230243203472&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=013">http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... :IT&ih=013[/url]
Svar
#6
Seamus Skrev:De er sku flotte Claus, og jeg synes ikke der behøves mere dybdeskarphed tværtimod så kan jeg godt lide at der ikke nødvendigvis er fokus på det hele, så kan man bedre nyde detaljen der er fremhævet.

Det er jeg også vild med, men der er et par steder, som billedet af kronen hvor "kronebeskytteren" er uskarp, og det synes jeg irritere udsynet...
Svar
#7
De lamper der er med til det sæt, virker de i de danske stikkontakter? Eller bruger du en omformer/konverter? Iøvrigt nogle flotte billeder du har fået taget. Icon_e_smile
Svar
#8
DonWerner Skrev:De lamper der er med til det sæt, virker de i de danske stikkontakter? Eller bruger du en omformer/konverter? Iøvrigt nogle flotte billeder du har fået taget. Icon_e_smile

Det er almindelige net stik, så ingen problemer.....
Svar
#9
Hej

Billederne er så gode at man kan se eventuelt fejl på uret, som man ikke lægger mærke til i virkeligheden. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)