Den nye Explorer II
Nu er jeg blevet kaldt willys wingman og det er cool nok vi er ikke enig om alt som mange tror men jeg holder af personen bag ,men uanset hvem det var så mener jeg sgu godt nok det er en ulækker tonen du Dimsen taler til andre mennesker i.

Hvorfor har jeg på fornemmelsen at du er rendt ind i willy før et andet sted og du har noget du skal af med,
mere aggressiv start fra et nyt medlem herinde tror jeg aldrig jeg har set men jeg kan selvfølgelig tage fuldstændig fejl.

Nu er jeg selv blevet skudt i skoene at jeg stjæler en tråd,men her kan jeg da ikke være alene om at mene at tråden er kørt af sporet,
og nu bliver brugt af en anden end trådstarter til et helt andet og meget lavt formål.

Alt det du gerne vil vide om willys gøren og laden på andre forums kan du vel tage på PB eller hva Dimsen Icon_question

Slut herfra
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Er det mon den gode Watchfreak2003 der er stået op fra de døde?
sikke noget fnidder , det der ! jeg kender ikke dimsen , villy , eller watchfreak : men uanset hvad så er det jo sådan her i livet : at hvis man stikker næsen frem ,får man nogen gange hug . men at den enes sprog ,skulle være værre end andres kan jeg ikke se ! lige nu bliver der kæmpet på ord , og hvad så ? ingen er blevet alvorlig generet , truet eller nedgjort , så efter min ydmyge mening er det bare at læne sig tilbage med Icon_popcorn Icon_twisted
Hvad så gutter - kan man ikke tage på ferie i 5 min. uden i går i selvsving ?
Tråden er for meget off topic og for personlig.

Tag de ting på PB, hvor de hører til.
Vi holder her.

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)