Skuffet.....
Prøv lige at kikke på dette link:
[url]"http://rolexreferencepage.com/SDPO/sd%20vs%20po.html">http://rolexreferencepage.com/SDPO/sd%20vs%20po.html[/url]

En PO 45mm oppe mod en Seadweller, der er noget at læse her.

mup
Svar
Tukjær Skrev:
GTwatch Skrev:SD og Sub er begge 40 mm, og det har de altid været. SD er dog et par mm tykkere.

En Seamaster er 41 mm og en Speedmaster er 42 mm.

At, der er forskel i følelsen, kan skyldes lænken, hornenes udformning og "designet" af dit håndled. Det er også derfor, at man altid skal prøve ure "live", fordi X mm ikke bare er X mm.

Det kommer vel an på hvilken Speedmaster det er. Flere af dem er under 40mm.
Jeg tror GTwatch udelukker automaten med lagkage kronograf som jo også som betegnelse hedder reduced - altså reduceret størrelse

De fleste "speedmaster folk" regner den ikke rigtigt som speedmaster, selv om der findes en flot version med rødgulds beezel

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
SD har samme diameter som de øvrige sportsmodeller, men er i manges øjne fejldimensioneret pga. højden. Jeg er selv af samme mening. Visuelt virker SD mindre end de øvrige sportsmodeller pga. dets kompakte form. Et Sub virker visuelt 2-3 mm større i diameter og er samtidig mere behageligt på armen (MIN mening) pga. det ikke er så højt.

Prøv evt. et plexi SD ref. 1665 Icon_cool De virker visuelt på størrelse med de øvrige sportsmodeller og er i mine øjne nr. 1 pga. det buede glas, dato uden kyklop og de flotte store markeringer. Det sidder iøvrigt også bedre på armen end de nyere safir SD.

/Mads
Svar
hvis du vil have en sports Rolex, som er større, så prøv en GMT-II 116710LN. Den hvis vist 1 mm eller 2 mm bredere end de øvrige, men ser optisk meget større ud synes jeg!!! Jeg har SD, SUB og GMT. GMT ser ud til at være mindst 5mm større end SD'en på armen; og et par mm større end Sub'en

Prøv den!!!

MVH

SK
/SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)