Panerai og priser i udlandet?
Hej ADK

Jeg skulle få en PAM111 hjem imorgen,hvis det kunne have din interesse
helt ny og ubrugt.

Ikke at jeg skal til at sælge her på forumet. Icon_e_biggrin

Mvh. Bo Hansen. 27126692
Svar
har lige købt et NIB 112 for 21000 kr., så det kan stadig lade sig gøre at finde dem til en god pris, hvor ikke sælger tager meget høje priser pga. den lange leveringstid.

Det er jo nærmest til grin de priser man til tider ser på forskellige danske salgssider med priser. Nogen gange sælges ure til over 10.000 kr. over gældende listepris endda på ure som stadig leveres.

Torben
Svar
Ja så dine billeder. Det er dig der har udstyret det med ww2 læder rem. Virkeligt lækkert look.
Står lidt i det dilemma at jeg altid har været utroligt fascineret af monaco uret fra tag heuer.
Hvad skal man vælge? Det ur der har fascineret en igennem mange år eller den her nye forelskelse i panerai? Icon_e_smile
Svar
men jeg sværger nu til Panerai og det kunne nemt blive det eneste urmærke i min samling.

De holder bare 1000% og det med remskift, er belevt en helt lidenskab, som ikke findes hos andre urmærker. Det gør også urene helt specielle for mig.

Torben
Svar
Hej

Billedet af ovennævnte Panerai ur handles til cirka 300.000 kroner, det er iøvrigt samme ur Sylvester Stallone bærer i Rambo 4, Remmen på Submersibles ur er jeg også helt vild med, den ser bare super vintage ud.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)