Der er mange der har haft betænkeligheder - både ved de orange tal, og endnu mere ved om den skal ha orange bezel - og helt galt hos nogen med orange rem
MEN design - kunst om du vil - kan ikke sådan lige afgøres ved en afstemning. Kan du bedst lide Asger Jorn eller Picasso eller Van Gogh(ha jeg napper selv Van Gogh).
Hver mand sin smag, og jeg kan garantere dig for at der er 100vis af argumenter for og imod. Du må simpelthen stole på din egen smag - og så lade tiden gå - med tvivl for og imod - selv når du har købt.
Det orange i den er modigt - kom ikke og påstå, at selv den helt orange version med bezel og rem er skudt forbi - det er den ikke - den kan blive et design icon -
Mit gæt er at den bliver det[ - specielt i nogenlunde NIB versioner (ubrugte) - vi ved det bare ikke endnu
NÅ mit råd - For what ever it is worth - og jeg er ellers en lidt ældre gut -snart 58 - end du virker som - er:
Orange tal - Hvorfor pokker være så konform ved valg af et sådan moderne ur? -Lad så resten være sort, så du ikke risikere at føle dig alt for ved siden af:D
Held og lykke til med det du har besluttet skal gennemføres inden dette dejlige ur bliver præmien -
vh - en mand der går med vintage ure fra 50-70 og ikke burde blande sig måske