Den flotteste Diver?
#11
Her er mit "diver" dog har jeg ikke et billede med gummi-remmen, men mon ikke det går Icon_rolleyes

İmage

LJK
Svar
#12
İmage
Svar
#13
dejligt at se et indlæg om dykkerure, og nogle flotte eksempler har selv oris cc 2000 m mangler billeder Icon_redface næste køb bliver jlc master com. eller den i har lagt billede af jlc er bare lækkert (nummer et i min bog Icon_e_biggrin )
Svar
#14
lækkert ur Kurt Icon_e_wink endnu engang tillykke Icon_e_biggrin
Svar
#15
Ingen tvivl!!!!!


AP La boutique blue diver

er dog ikke klar over hvilket værk der sidder i, men mon ikke mads g. ved det????
Overvejer stærkt at købe et når overskydende skat kommer.

Thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
Svar
#16
thomas.b.s Skrev:Ingen tvivl!!!!!


AP La boutique blue diver

er dog ikke klar over hvilket der sidder i, men mon ikke mads g. ved det????
Overvejer stærkt at købe et når overskydende skat kommer.

Thomas
Er det ikke cal. 2385, eller er de begyndt at komme med cal. 3126?
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#17
@Kurt B: Det JLC master Compressor Diving Pro Geographic kan jo få tænderne til at løbe i vand på en protesebruger! Ville nok selv foretrække den lidt spinklere udgave m. enkelt-krone, men smag og behag - lækker er den i hvert fald - tillykke !!

Icon_smil Sogge
Svar
#18
Hej

Når i skriver når der kommer overskydende skat retur, spekulerer jeg bare på hvad jeg kan få for 1300 kroner, men jeg er nu godt tilfreds, da jeg havde regnet med et girokort.

MVH Peter Icon_e_surprised
Svar
#19
peter Skrev:Hej

Når i skriver når der kommer overskydende skat retur, spekulerer jeg bare på hvad jeg kan få for 1300 kroner, men jeg er nu godt tilfreds, da jeg havde regnet med et girokort.

MVH Peter Icon_e_surprised
Om 100 år har du råd til en AP ROO Icon_e_wink
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#20
thomas.b.s Skrev:Ingen tvivl!!!!!


AP La boutique blue diver

er dog ikke klar over hvilket værk der sidder i, men mon ikke mads g. ved det????
Overvejer stærkt at købe et når overskydende skat kommer.

Thomas

Værket i Scuba´en er cal. 2325. Desværre er der ikke tale om AP´s in-house cal. 3120. Cal. 2325 er en opgradering af det gl. cal. 2225. Begge baseret på ebauchen JLC 889/2. Opdateringen/forskellen består i følgende:

Escapement
2225: Smooth glucydur balance with regulator
2325: Free-sprung with variable inertia balance using four gold screws

Automatic Winding
2225: Bi-directional
2325: Uni-directional

Jewel Count
2225: 33
2325: 32

Spørger du mig ville det optimale AP være et Scuba med in-house værket cal. 3120. Så var jeg dig ville jeg nok lige vente lidt og se hvad AP kommer med her i 2008. Med lidt held kommer der er Scuba med det finere in-house cal. 3120. Målet er jo at blive selvforsynende med værker så det MÅ komme.

Ellers er vi enige. AP Scuba er bare nummer ét. Jeg kan nu bedst lide wempe modellen med timemarkeringer frem for arabertal som La boutique har. Stærkt efterfulgt af Blancpain Fifty Fathoms Icon_cool

İmage

İmage

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)