Prisstigninger på Rolex
Er der nogen som kan bekræfte, at priserne stiger d. 1 marts, eller hvornår de vil gøre det?
Er alle modellerne omfattet af prisstigningerne, eller er det kun nogle udvalgte modeller?

Mvh. Frede
Ethvert Rolex klarer en bumsetur i alperne
Svar
Hey!
Jeg ikke helt hvornår priserne stiger, men det gælder alle Rolex modeller.
Svar
Jeg talte med Ole Bistrup fra Klarlund i dag. Og han bekræftede at Rolex stiger ca. 5% her til Marts Icon_e_sad
Og hvis det går som det plejer, vil det sige at ALLE Rolex ure stiger mellem 4-6% (dette er bare et gæt fra min side, men sådan plejer det at være).

MVH

Jacob
Svar
Ja og Omega har også lige sat priserne op Icon_cry. Det var fordi materialerne var blevet dyrer.
Svar
Kan bekræfte Rolex stiger pr 01/03/08
I gennemsnit 4,5-5 %
Eks.v. Daytona 116520 fra 54,600,- til 56,900,-
Mvh
steffen
Svar
Hej

Milgauss stiger ikke ifølge den nye prisliste den koster stadigvæk 37400 kroner hvis du kan få fat i en.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Milgauss stiger ikke ifølge den nye prisliste den koster stadigvæk 37400 kroner hvis du kan få fat i en.

MVH Peter
Men hører du stadigt til de helt overbeviste om at LV (kermit) udgår i 2008 - eller er blevet "tvivler"

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det bliver spændende at se hvor meget priserne er steget fra 1. marts

På Timezone mener man at priserne i USA stiger med 10-15 %

Hilsen

Lars
Rolex Daytona 116506
Svar
LV ( Kermit ) udgår IKKE !
Svar
Det har jeg faktisk heller aldrig troet ville ske "allerede" nu, men der var så mange rygter, også fra folk som normalt ved.

Udemærket at få det aflivet (hvilket jeg tror det er?) så folk ikke køber af den årsag, men fordi de vil ha en grøn

Om nu nogle af de som var RET sikre på den udgik ved andet, så meld endeligt ind

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)