Forslag til titanium toolwatch
#21
Christian Bentzen Skrev:İmage

Stemmer for den den, også! Icon_cool
Svar
#22
....nu har jeg fået kigget lidt på PAM 176 igen (tak for tippet) og min gamle Panerailyst er vågnet til live.

Hvad siger i: Kobold SMG-1 eller Panerai PAM 176? Og hvorfor?
Svar
#23
Undskyld, men jeg siger IWC Aquatimer.

Prøvede et forleden, Stefan "aka GT-Watch" har en lækker sag, måske til salg????
Svar
#24
Speedy Skrev:Undskyld, men jeg siger IWC Aquatimer.

Prøvede et forleden, Stefan "aka GT-Watch" har en lækker sag, måske til salg????
Den er i stål Icon_e_wink Og så er der ingen, der har kunnet svare på mit mat/blank skive spørgsmål (jeg har selvfølgelig heller ikke fået taget et billede).
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#25
på Pam-en. no doubt about that....


Var der ikke noget med at kobold på ganske kort forhøjede priserne voldsomt, da der kom efterspørgsel på dem?. bad karma imho.
Mikael
Svar
#26
Mikael Lange Skrev:Var der ikke noget at kobold på ganske kort forhøjede priserne voldsomt, da der kom efterspørgsel på dem?. bad karma imho.
Mikael

Det har jeg ikke hørt, men uanset virker priserne i hvert fald meget rimelige, kvaliteten og servicen taget i betragtning.

Ydermere tager jeg hatten af for de udmeldinger, som medlemmer på "Watchuseek / Kobold Forum" kommer med. Hvad de har af historier om Kobold, og deres efter-salgs-service er virkelig imponerende...

F.eks. denne tråd, synes jeg taler for sig selv:
http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=106319
Svar
#27
AP ROO fås i títanium, så den er nu ikke ude af spil. Ellers ville jeg nok gå efter JLC. IWC´en er også lækker i den gl. model med sort skive og lænke. Panerai er også et godt alternativ omend ikke helt i samme klasse som de andre rent værkmæssigt.

Kobold er alt for dyre i mine øjne. Mikael det er korrekt at deres priser er fordoblet på to år. Et 7750 baseret kronograf koster derfor i dag ca. 25-30 k + 30 % told/moms. Jeg ved at finishen er forbedret på værkerne som tidligere var standard 7750´ere. Men sammenlignet med Breitling, IWC og Omega er Kobold for dyre. Et billigere og lige så godt alternativ er Fortis og Sinn.

/Mads
Svar
#28
Der er ogsaa dette ur fra Elvstrom, hvis man er til det mere maritime.
Det faas baade i staal og titanium og med flere forskellige farver skive.
İmage
İmage
Svar
#29
Martin Kreutzer Skrev:....nu har jeg fået kigget lidt på PAM 176 igen (tak for tippet) og min gamle Panerailyst er vågnet til live.

Hvad siger i: Kobold SMG-1 eller Panerai PAM 176? Og hvorfor?

Jeg fandt lige et par billeder af 176éren Icon_e_smile

İmage

İmage
Med venlig hilsen

Christian
Svar
#30
Christian Bentzen Skrev:Jeg fandt lige et par billeder af 176éren Icon_e_smile

Damn - det er altså lækkert. Det matte look, og den sandwich skive...Mmm Icon_razz
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: