Svar: 73
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tænk at det kan ske her i København
Hvilken forsikring har du som dækker et tyveri?
Håber du for penge til et nyt ur af din forskikring
Hilsen
Laes
•
Svar: 77
Tråde: 8
Kære Frede
Os der bor på landet har virkelig svært ved at sætte os ind i al den vold der foregår i landets største byer.
Jeg er IKKE racist, men i størstedelen af de gange vi hører om voldsepisoder så er det altid med personer med anden etnisk bagrund der er indblandet.
Det må fan... snart høre op.
Ikke så længe siden kom en af mine venner hjem fra Sydafrika, jeg spurgte om det var farligt at gå ude om aftenen.
Han svarede:
Ikke farligere end København, der bliver man stukket ned for ikke at aflevere sin hue.
Ka' I se pointen eller skal jeg stave det for jer.......
Frede jeg håber du kommer ovenpå igen og at de finder gerningsmændene...
Jorler
•
Svar: 720
Tråde: 122
godt du er ok
jeg bliver sku rasen når sådan noget sker ..
min kammerat fik en kniv op i hovet for et lille år siden
de blive sku fanget af hvors polti og de fik en dom og ham fik penge af forskikring
håber også at du gør det
god bedering
•
Svar: 26
Tråde: 7
•
Svar: 136
Tråde: 25
Jeg føler virkelig med dig.
Jeg er efterhånden så harm over al den afstumpede vold der finder sted for tiden, det er utroligt at det er sådanne forhold vi lever under i 2008.
Har selv været igennem den mølle med at blive overfaldet, også af indvandrere, (nu skal man jo ikke generalisere men det er alligevel påfaldende), dog uden at det var røverisk, det var bare regulær vold mod et fuldkomment tilfældigt og iøvrigt uskyldigt offer og det tager hårdt på en psykisk og faktisk for at det ikke skal være løgn blev en af mine kammerater også røvet på østerbro sidste måned.
Disse hændelser er langt fra de eneste og desværre langt fra de mest alvorlige jeg har haft tæt på livet under min ungdom.
Hva f... sker der for dk!!! Er det virkelig meningen at man skal kigge sig over skulderen når man går sig en aftentur, for det er jeg begyndt på.
Men altså jeg håber du kommer dig hurtigt, og at det hele går i orden med forsikringen.
God bedring!
joe
•
Svar: 383
Tråde: 44
Hej Frede
Vi havde indbrud juleaften her hos os...Jeg håber Codan er lige så profesionelle som GF forsikring "vores forsikringsselskab" der her overhovedet ingen problemer været, eneste var et 5% fradrag på værdien svarende til de proventer de kunne opnå hvis de handlede hos en urmager direkte.....
•
Svar: 50
Tråde: 27
Hej Frede
Trist at høre om sådan noget som du har været udsat. MEN så kan DE politiker MÅSKE fatte hvad et fængsel er til for. Man høre altid om at fængsel ikke nytter noget, og at længere straffe ikke giver bedre mennesker, MEN i første omgang handler det SGU også om at holde dem VÆK fra gaden. Pointen er AT SÅ LÆNGE DE SIDDER INDE LAVER DE IKKE LORT UDEN FOR. Det kunne jo være at det at sætte folk i fængsel NOGLE gange handler om at skabe tryghed for folk udenfor.
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
René Skrev:Hej Frede
Trist at høre om sådan noget som du har været udsat. MEN så kan DE politiker MÅSKE fatte hvad et fængsel er til for. Man høre altid om at fængsel ikke nytter noget, og at længere straffe ikke giver bedre mennesker, MEN i første omgang handler det SGU også om at holde dem VÆK fra gaden. Pointen er AT SÅ LÆNGE DE SIDDER INDE LAVER DE IKKE LORT UDEN FOR. Det kunne jo være at det at sætte folk i fængsel NOGLE gange handler om at skabe tryghed for folk udenfor. 
Ja meget trist at høre Fredes historie, den har nok rørt de fleste af os.
Men du kan jo ikke sætte folk i fængsel før de HAR BEGÅET noget kriminelt og er blevet dømt.
•
Svar: 26
Tråde: 7
•
Svar: 136
Tråde: 25
Det kan godt være du er priviligeret men enhver betjent bør nok forholde sig lidt mere objektiv og ikke mindst, professionelt.
-Jeg har engang prøvet at en betjent, engang min knallert var blevet stjålet (dengang man var en lille knejt´) og jeg havde tracket tyven og skaffet adresser og vidner osv, gav mig beskeden: "jeg vil råde dig til at du samler nogle af dine venner og går ud og kræver den igen for vi har ikke tide". Ugen efter læser jeg i avisen at de har haft travlt med at følge en andefamilie over motorvejen.
Ja meget skal man finde sig i, selv fra politiets side.
Da jeg så stod over for ham i retten var hele sagen ved at vælte pga af politiet ikke havde samlet beviserne ind som jeg havde bedt dem om (videobånd fra en tank hvor tyven havde tanket, noget jeg gjorde politiet opmærksomme på)
Så det du kommer med der undrer mig ikke. Det er vel bare sådan tingene er.
•