30-11-2007, 05:14 PM
Morgan Jones Skrev:Historisk set er der masser af tilfælde på at urmarkedet er crashet. To gode eksempler er Bubbleback bølgen og Prince bølgen.Det med kvæg for mig til at tænke Muuuuhhhligivs -
Men naturligvis, hvis man køber "billigt nok" ind, er der penge at tjene. Så er det jo ligemeget om det er biler, ure, møbler eller kvæg.
Morgan
Ja og biler fik jo også en ordentlig tur for nogle år siden hvor alle troede man bare skulle sætte et par porcher i garagen og lade dem stå - så ville man leve af fortjenesten 5 år efter. Uha da da
Yes kan man købe billigt nok er der penge at tjene på alt, man ved bare ikke altid hvad billigt nok er.
Sandheden er vel, at det er lettere at sikre sine penge i papirer end i ret meget andet. Se på folks almindelige pension - den ligger de færreste jo søvnløs over, for der er "eksperter" som tager sig af at begå de fejl der skal begås - men også rette til så man faktisk kan have garanteret en eller anden stigning (typisk pt 4,5% mindst - men de fleste overgår jo så langt med bonus)
Papirer - og hvis man vil leve længe - pensionsanbragte - er langt det letteste - men selvklart ikke nær så sjovt som ure.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)