GMT-Master II spørgsmål:
#1
Jeg har en GMT-II købt i USA med dokumenter og kasse i 2004. Ref# 16710 og serie# Y89XXXX. Alt er med inkl. plastbeskytter til bezel, hæfter m.m.
Det er den nye model uden stifthuller. Den er velplejet og lænken i god stand. Jeg har både sort og sort/rød bezelindlæg til uret.

Jeg vil have en Sub ref 16610 istedet og vil gerne sælge det. Hvilken pris ville være rimelig at sætte den til salg for?

Jeg har en 14060M og en 16613 i forvejen....ville I "gemme" 16710'eren (den er jo udgået som model nu) og istedet spare nogle mønter sammen til 16610'eren? Jeg havde tænkt mig at finde en velbevaret brugt 2003 eller 2004 model. Icon_e_confused

Alle kommentarer modtages.

På forhånd tak,
Esben Selmer Buhl, Århus
Svar
#2
Prisen ligger mellem 23-26.000 kr. for dit ur vil jeg mene. Så er spørgsmålet bare hvor hurtigt du ønsker det solgt. Skal det gå stærkt er det jo bare at dumpe prisen.

Tja som jeg ser det er det ikke det store problem at finde et brugt 16710 som dit, så jeg ville ikke være bekymret for at skyde det af. Du kan let finde et andet hvis du fortryder salget senere.

Jeg tror det er lige lovlig tidligt at spekulere i 16710 blot fordi det er udgået. Der kommer sikkert også snart en afløser for 16610. Der går min. 5-10 år endnu inden 16710 begynder at blive efterspurgt af samlere. Uret er jo produceret i store mængder og ikke vintage. Det eneste som kunne være interessant var et NIB 16710 som kunne komme i bankboksen. Om 20-25 år vil den nok være ret sjov.

/Mads
Svar
#3
Hej

Behold uret den stiger kun i værdi for hver dag der går.

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)