Service af Breitling Navitimer
#1
Jeg har netop indkøbt en Breitling navitimer model A13322 på Ebay i USA
uret er i super stand visuelt men der er ingen dokumentation for service , hvem kan anbefale et godt sted til service og hvad er prisen for et normalt eftersyn??
jeg er helt ny bruger på siden
Svar
#2
Hvor gammelt er uret? Og hvor bor du (jeg kan se, der står Sjælland)?
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#3
Hvordan er urets gang og dets gangreserve? Lyder uret mærkeligt (hvis du tager det op til øret), går det upræcist eller holder det bare ikke lang nok tid efter bevægelse (lav gangreserve)?

For hvis ellers uret går super, så er der jo mange der sætter pris på at uret ikke er overserviceret og pillet for meget ved. Blot lige noget der kan overvejes. Nogle ure går 10-20-30 år, som det er skrevet flere gange her på forummet, uden at de behøver service eller justering.

Mvh. Martin
Svar
#4
Uret er fra 96 eller 97 bedømt udfra modellens udseeende (old navitimer 2 tripax (6,9,12) og safir/vandtæt) jeg har ikke den originale købsfaktura og papirerne på uret er på vej fra USA (en af mine venner tog uret med hjem om håndleddet) og eftersendte boks og papirer
Det taber ca 5-10 sek i døgnet selvom det er et COSC ur, lyden er fin måske lidt støj fra rotoren på selvoptrækket.
Jeg gav 10.800 omregnet
poul henning ibsen
Svar
#5
Ups!! og jeg bor i stor kbh
poul henning ibsen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)