Fra IWC GST -> JLC Compressor...?
#11
@Ole J: Yes - IWC's lænker er afsindigt lækre.

Ingenieurens samleled er iøvrigt lavet efter samme princip som på mit nuværende GST - og det spiller bare:
Selv efter 5 års "hårdt" dagligdags brug er lænken end ikke i nærheden af at være slatten. Faktisk er den fortsat væsentligt mere "spændstig" end på mange spritnye ure i prisklassen 30K+.

IWC kan det der med lænker.
------------------------------------------------
IWC GST Automatic Chrono - stål
Fortis GMT Automatic - stål
Nursery Time - plast (købt i BR til 29,95)
Omega lommeur - sølv (arvet fra oldefar)
Svar
#12
Her kommer lige et par hurtige skud af Inge'n. Vil prøve at ta' nogle bedre
billeder når jeg lige har tid til at sætte stativ og bedre lys op - så jeg kan
få skarphed på hele skiven bl.a. Icon_e_sad


İmage

İmage

İmage



Icon_e_biggrin leJ
Svar
#13
Der er så mange lækre ure i den prisklasse Icon_e_biggrin

Smag og behag er heldigvis forskellig, men jeg synes at de gamle JLC Compressor serie er lidt for fine til at være et "tool watch"

Der blev tidligere talt om den nye JLC Master Compressor Diving serie . jeg fandt lige et par billeder af den serie på min com.

İmage

İmage

İmage

Men de falder måske lidt ud af kategori, da du nævner, at du ikke er interesseret i en "dykkerkrans"

Ellers er der jo også den nye Big Ingenieur - jeg har ikke set den "live" endnu, men kunne forstille mig, at den er super lækker. Jeg har flere gange prøvet den gamle 40 mm. Ingenieur, og det eneste der irreterer mig lidt er, at jeg synes at skiven er for lille.

Lige et par pic. af den nye Big.

İmage

İmage

AP RO er også super lækkert. Jeg synes blot, at det er lidt for lille. Hvis den ex. havde været 42 mm. og lidt højere var den lige i skabet Icon_e_biggrin

İmage

Jeg også selv en GST og er super glad for min.

İmage

Det var lige et par hurtige tanker.. Håber, at du kan bruge det til Icon_e_biggrin nogen Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar
#14
Forresten.. Der er jo også Big Bang fra Hublot Icon_e_biggrin

Jeg har desværre ikke prøvet dem på håndledet endnu, men de har et super fedt design.

İmage

Men hvis du leder efter et super fedt "tool watch" kan du ikke komme uden om Sinn. De er dog ikke i den prisklasse, som du kan gå op i. Her et billede af mit, som får utrolig meget tid på armen.

İmage
Med venlig hilsen

Christian
Svar
#15
Christian Bentzen Skrev:Jeg har flere gange prøvet den gamle 40 mm. Ingenieur, og det eneste der irreterer mig lidt er, at jeg synes at skiven er for lille.

Det gik vidst lige hurtig nok Icon_e_biggrin Den er jo 42,5mm.
Med venlig hilsen

Christian
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)