Øhh er den allerede kommet ud??
Kan ikke se den på Rolex.com

[url]"http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=238063" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=238063[/url]

Mvh

René
Svar
Han må have lusket en af de første ud fra en forhandler... Icon_e_wink
vh Hans Henrik
Svar
Hmmmm. Det er lidt mystisk. Jeg synes vi plejer at se de nye ure i bla DK før de kommer til USA.
Men...et rigtigt flot ur! Måske det flotteste sports ur Rolex har pt.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
DavidSW (sælger) plejer altid at have "gode" (high end) ure til "gode"'priser. Tror han har forbindelserne jorden ;)
Svar
Enig men det ligner US indpakning. Så de må være på markedet i US inden DK/EU?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Synes simpelthen uret er så flot. Det er virkelig bare smukt. Man kan jo sidde og stirre på det i laang tid.

Men der er alligevel andre ure jeg gerne vil have, på trods af det vil være så let at sælge videre. Mangler sgu lidt kærlighed til Rolex før jeg ville købe et.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
Thor86 Skrev:Mangler sgu lidt kærlighed til Rolex før jeg ville købe et.
Thor...det er blot et spørgsmål om tid. Som kommer den.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
@ Klaus

Køber jeg et, bliver det 16610 LV Icon_e_wink Jeg synes dog uret ser en smule lille ud, og lidt derfor er jeg blevet i tvivl.
Svar
Hvorfor ikke en 116610LV? Den syner lidt større. Man skal dog kunne lide den grønne skive.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Hvorfor ikke en 116610LV? Den syner lidt større. Man skal dog kunne lide den grønne skive.
Mvh
Klaus

Jeg har kun set det på billeder, men umiddelbart er det ikke lige mig. Det bliver lige lidt for markant til mig. Jeg kan godt lide den grønne lynette, ligesom jeg elsker den orange hos PO'en.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)