18-04-2007, 08:29 AM
Hvordan og hvor kommer man på venteliste til Milgauss? Hos Klarlund? Er der en pris endnu?
Venlig hilsen
Kristian Johansen
Venlig hilsen
Kristian Johansen
Kristian Johansen
|
Basel 2007 / Billeder af de nye modeller!
|
|
18-04-2007, 08:29 AM
Hvordan og hvor kommer man på venteliste til Milgauss? Hos Klarlund? Er der en pris endnu?
Venlig hilsen Kristian Johansen Kristian Johansen
18-04-2007, 11:20 AM
Hej
Jeg har fået oplyst en pris på 38500 kroner, du kommer på venteliste ved en af de Rolex forhandlere der skriver folk op, såvidt jeg ved skriver Klarlund folk op. MVH Peter
13-05-2007, 02:46 PM
Hej
På Rolex officielle hjemmeside fremgår det, at de har redesignet nogle af deres klassiskere, blandt andet Air-King, Perpetual og Perpetual Date. Det fremgår, at det er urkassen der er redesignet. Er der nogle der kan svarer mig på følgende spørgsmål deraf: 1. Hvordan er urkassen blevet redesignet? 2. Vil man se denne urkasse på andre modeller i Rolex sortimentet? 3. Hvordan kan man redesigne en tidsløs klassikere? Jeg synes efterhånden, at Rolex er kommet lidt ud af balance. Det der giver Rolex prestige er netop, at de har holdt kursen i så mange år, uden at ændre retning. Vifa
26-05-2007, 05:57 PM
Når jeg ser designet på de nye Rolex modeller fra Basel 07, så er det lige før man overvejer at købe et Tudor i stedet....
Jeg synes, at de har den designmæssige stramhed og linie, som Rolex tidligere var så berømt for. Kvaliteten er også ganske god - men værkerne kender jeg ikke hilsen Psorensen
07-06-2007, 08:04 PM
Hmmm ok. Men så køb da hellere et Ole Matthiesen - klassisk aht. billigere. Tudor... ??? Rolex men ikke rolex, close but no cigar.
Men tiden går jo - i hvert fald på mit nye TT GMT og det er da laaangt federe end gamle ridsede-drejekrans-GMT med tynd lunkning og lille kasse. Siger dig bare det ligner klasse mvh sune
08-06-2007, 02:53 AM
Hej
Du har ret i at den nye lænke og den nye krans er meget federe, end de tidligere modeller. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|