Post, der er bedre end rudekuverter!
Hej.
Skulle der en anden rem på det ur, skulle det da være en rally-rem. Læder med huller i, det var også mode på den tid.
Mvh Lars
Svar
Hej

Ure af den type var næsten altid forsynet med en rallyrem.

MVH Peter
Svar
Lars Skrev:Hej.
Skulle der en anden rem på det ur, skulle det da være en rally-rem. Læder med huller i, det var også mode på den tid.
Mvh Lars
Der sidder en rallyrem på Icon_e_wink - dog næppe den originale, men jeg må hellere holde stilen.

Og så melder Spørge Jørgen sig igen - hvor?

# Stefan
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Jeg fik mig også en Camaro Valjoux 72 i fredags. Ikke i så flot stand som GTWatches, men stadig et flot klassisk Heuer med et "mums" værk!

Det er idag indleveret til Jørgen Krognos. Alt det mekaniske bliver sat i stand, men skive og kasse bliver som det er. Så kan man også se at det har ca. 40 år på bagen. Den lille afskalning ved sekundregistret bliver dog plettet.

Jeg skal øve mig i at tage nogle gode fotos, men her et simpelt billede af uret.

İmage
Svar
Super flot ur. Og velkommen til forummet!!
Hvor har du købt uret?
Svar
Her på vintageure.dk. Det har været til salg i månedsvis.
Kr. 6.000,- + kr. ca. 2.000,- hos Krognos. Stadig en OK pris for dette ur;-)
Svar
petermm Skrev:Her på vintageure.dk. Det har været til salg i månedsvis.
Kr. 6.000,- + kr. ca. 2.000,- hos Krognos. Stadig en OK pris for dette ur;-)
He - her har jeg siddet og kigget efter noget lignende på udenlanske sider og så har det været til salg lige her!! Icon_e_surprised Tillykke med det - det bliver du glad for...
Svar
Vi må sgu da holde en Heuer Camaro aften på et tidspunkt.

Den kom i forskellige udgaver - med Valjoux 72 og 7733 - med sidstnævnte i de fleste.

Derudover var der forskellige skiver:
- Hvid eller sort
- Hvid eller sort med modsatfarvede subdials

Jeg kender dog intet til produktionsmængde.

Er der andre, der ligger inde med Camaro?

# Stefan
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Hej GT

Du kender vel [url]"http://onthedash.com/">http://onthedash.com/[/url]

Der er mængder af info om Heuer, herunder også Camaro.

Der er MANGE varianter. Mit har f.eks. røde tachymeter tal, hvilket jeg ikke har set på nogen af de snart mange Camaroer jeg har set på nettet.

Peter Møller
Svar
Hej

Det er den første Camaro med rød sekundviser og røde tal jeg har set, så den er nok en del sjældnere end de andre.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)