Var det mig, der var gal på den?
#11
Tak for svarene – det er altid rart at høre jeres mening.

Jeg burde nok som Baun har skrevet have lavet en aftale med OM inden jeg kom. Dette ville have virket meget mere professionelt fra min side af. Endvidere ville det have været lettere for OM at forberede at jeg kom. Ydermere kunne vi evt. have aftale en pris for ydelsen.

Det har hele tiden været min mening at indlevere uret til service hos OM, da mærket jeg har købt, kun bliver forhandlet i København. – Men dette kunne sælgeren naturligvis ikke vide.

Jeg burde måske som Klaus skriver have ikke have nævnt butikken ved navn. Det var ikke for at hænge nogen ud, men blot få jeres mening om min oplevelse.

Så næste gang jeg skal købe nyt brugt, vil jeg bestemt gribe situation anderledes an.
Med venlig hilsen

Christian
Svar
#12
Uanset om man har lavet aftale eller ej, så synes jeg det er dårlig kundepleje, den opførsel er just ikke fremmende for at kunden kigger forbi en anden gang.

Derimod, så synes jeg det er OK hvis de havde sagt at kompetent personale ikke var på pinden, det var et dårligt tidspunkt og de måtte komme igen senere el.lign. Naturligvis afhængig af graden et ur skal verificeres, om det skal åbnes osv.
F.eks. tager det jo ikke butikken mange øjeblikke at verificere om et gl. Omega-ur består af originale Omega-dele, så har kunden fået sikkerhed for det, en god oplevelse og han kommer højest sandsynligt igen. Skal det derimod verificeres som en "gyldig model", evt. påpege at visere ikke stemmer el. lign kræves der jo noget mere arbejde og her vil det nok også være på sin plads med betaling/kompensation for arbejdet.
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!


Svar
#13
Hej

Hos mig er alle velkommen for at få en verifericering af et ur, men lørdag formiddag er nok det dårligste tidspunkt hvis jeg skal give en perfekt verificering af et vintage ur, da jeg bedst kan lide at der er god tid til en verificering af et ur.

MVH Peter
Svar
#14
Det er bare en lille detalje, men det var fedag eftermiddag.
Med venlig hilsen

Christian
Svar
#15
Hej.
Ja, lørdag bliver der ihvertfald ikke taget billeder og skrevet noget ned, så er det højst lidt mundtligt.
Selv er jeg da glad for hvis folk har god tid også til at fortælle deres historie om uret, imens kan der da blive taget lidt billeder og evt. senere blive skrevet lidt skriftligt hvis muligt....

Mvh Lars
Svar
#16
Kun én gang har jeg fået OK betjening hos OM - jeg blev betjent af Flemming Lindeløv, tror jeg han hed. Flinker fyr.

De øvrige gange er jeg blevet mødt med en hoven, arrogant og nedladende attitude - medmindre jeg da lige gav udtryk for at ville købe et spritnyt ur hos OM.

OM er YT for mit vedkommende!

Jeg holder mig til Krognos, ejet af Jørgen Petersen. Han er både flink, dygtig - og langt fra så dyr som OM vedr. reparationer, justeringer mv.


Venligst

Stefan Garvig
Svar
#17
Sidste gang jeg selv besøgte Ole Mathiesen formåede ekspedienten at svine det Panerai som jeg havde på armen til i en sådan grad, at jeg en smule rystet gik fra butikken med uforrettet ærinde.

Ekspedienten var åbenbart af den opfattelse, at mærket ikke var fint nok til deres butik, og han kunne jo ligeså godt i samme omgang give det et par kritiske ord med på vejen.

Jeg har ikke sat mine ben i butikken siden...
Svar
#18
At OM overhovedet kan tjene penge er mig en gåde. Specielt når man ser den flotte Hvelplund butik med super venlige ekspedienter.

Morgan
Svar
#19
jeg har vært afskillige gange i OM for at prøve ure, det ser ud ikke at de er altid flink. Det kommer meget an på at de har noget at lave med andre kunder som har større potentiel at købe noget. Sidste gang var jeg i OM for at prøve en AP ROO og jeg havde min panerai på, OM han første sadge til mig at AP var dyr ure. Jeg ved da sku godt at de er dyr og de koster over 100k for en AP ROO, og jeg føler han talt lidt ned på. Men en anden gang var jeg der, mødte OM søn, Christian for at skift min JLC rem, han var meget flink selvom jeg ikke engang har købte nogle ure hos OM.
Svar
#20
[quote="Morgan Jones"]At OM overhovedet kan tjene penge er mig en gåde. Specielt når man ser den flotte Hvelplund butik med super venlige ekspedienter.

Hej

Hvis vi behandlede vores kunder på den måde i Jylland tror jeg ikke at vi havde så mange.

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)