Tachymètre-ringen er røget af mit Speedmaster Pro
#11
Jeg føler med dig - det må virkelig være nedtur at give mange penge ud til et drømmeur og falder lortet fra hinanden. Den kvalitet kan Omega ikke være bekendt. At de så også har en forhandler som er kold, gør ikke sagen bedre!

Som et plaster på såret må du gerne låne en gammel gennemprøvet klokke af mig i mellemtiden; Hvad med denneher. Det virker:
İmage

Eller en Seamaster De Ville (lidt mere dress)


İmage

altså bare låne - det koster ikke noget, hvis du henter den i Nyborg! Så bliver du glad igen - Icon_razz

vh Baun
Svar
#12
Det er en kedelig sag. Naturligvis forstår man at de ikke vil dække hvis man haft hånden i klemme og revet kransen af - og at de kan være en lille smule bange for at man piller den af for at få en reserve krans.

Alligevel - her er jo nok ikke nogen af os som er i tvivl om at gamlejohn har mistet den krans uden at opdage det, og så dårligt fast skal den jo ikke side + det koster jo ikke Omega en herregård med lidt kulance - de kan jo heller ikke bevise at den ikke var sat dårligt på.

Desværre tror jeg der er for mange ?? i den til at forbrugerrådet ville ind over.

Krydser fingre for dig, og giv feedback

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#13
Hej Baun,

Du er da noget af det flinkeste, jeg har været ude for i lang tid. Det var en rigtig rørende gestus. Tusind tak. Og sikke et par flotte ure.

Vi er dog geografisk så langt fra hinanden, at jeg tror jeg nøjes med at kigge på min mobiltelefon i en måneds tid.

Gode tanker herfra.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)