07-06-2012, 07:02 PM
Er det på deres "nye" fabrik du har set den blinde mand står og vende værk plader Peter
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
Tjek dette.....
|
|
07-06-2012, 07:02 PM
Er det på deres "nye" fabrik du har set den blinde mand står og vende værk plader Peter
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
07-06-2012, 07:24 PM
KimT Skrev:No Kim i believe Peter most probably did see a blind guy working there . I am definitly not calling him a liar . You have misunderstood what i wrote . But to ask anyone to believe Peter just because he has visited Rolex is a bit far fetched . Why should i believe him more than other watchmaker friends i have ? Can you tell me that ? There are many respected watch critics on the net i would rather believe their versionswilly Skrev:I know many people who have visited Rolex- Brietling etc etc . And there are many well known watch critics and watch people on the net who have been there . So if you think i should believe Peters version of the Rolex factory more than others opinions ? I would say you have to be joking Kim .Det bestemmer du selv, men JEG vælger at tro en der har været der, istedet for en der har LÆST om det. - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
07-06-2012, 07:31 PM
Er der kun ansat en blind mand?
07-06-2012, 07:33 PM
Masser!! de vælter rundt hos Rolex, og skubber ting ned fra hylderne!
07-06-2012, 07:39 PM
willy Skrev:No Kim i believe Peter most probably did see a blind guy working there . I am definitly not calling him a liar . You have misunderstood what i wrote . But to ask anyone to believe Peter just because he has visited Rolex is a bit far fetched . Why should i believe him more than other watchmaker friends i have ? Can you tell me that ? There are many respected watch critics on the net i would rather believe their versionsDu modsiger dig selv willy...... Til at starte med skriver du at du ikke kalder Peter en løgner. "I am definitly not calling him a liar" Men bagefter siger du at du ikke tror på ham. "But to ask anyone to believe Peter just because he has visited Rolex is a bit far fetched" Hvorfor skulle man IKKE tro på en der har været på fabrikken....det forstår jeg ikke. Og hvad er det du ikke tror på ? Det eneste Peter skrev var "Med hensyn til fremstillingen af Rolex værker, er der såmænd også noget som bliver lavet i hånden, og det er endda af en blind mand, som står og vender værkplader i hånden hvor han mærker sig frem, så Rolex er ikke så robotstyret som ETA" Hvorfor skal du begynde at skrive at du ikke vil tro på det Det forstår jeg simpelthen ikke Jeg er drøntræt af, at ALT skal ende i en latterlig diskution, hver gang du er inde over en tråd Vi to stopper diskutionen her og PB på vej. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
07-06-2012, 07:41 PM
Jeg vil rigtig gerne vide om det er på deres nye fabrik den mand står og vender plader manuelt,
alle der har lidt interesse for ure skulle tag og se den video der ligger på youtube om den fabrik det er for vildt Bid venligst mærke i at jeg ikke siger at der ikke er en blind mand ansat til at vende værker plader på den fabrik alt jeg siger er at det virker en smule usandsynligt,men hvis Peter siger han har set ham på den fabrik så har han selvfølgelig set ham Yoshikazu Akahane. 28/+50.
07-06-2012, 07:43 PM
Stensbjerg Skrev:Jeg vil rigtig gerne vide om det er på deres nye fabrik den mand står og vender plader manuelt,Jeg tror IKKE det er den nye fabrik Peter har besøgt og her er video´en, til andre interesserede [url]"http://www.youtube.com/watch?v=x5ArSjYlJ9Y" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=x5ArSjYlJ9Y[/url] Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
07-06-2012, 07:47 PM
Om der er ansat en blind mand på Rolex fabrikken, skal jeg ikke kunne bedømme.. Men når Peter fortæller det, vælger jeg at tro på ham, da jeg mener Peter er en yderst troværdig mand..
Når det så er sagt, kan vi jo alle komme til at fordreje sandheden, uden at man egentlig ville lyve.. Når man husker tilbage i tiden, kunne den blinde mand måske have været svagseende i stedet? Mvh Henrik A
Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
07-06-2012, 07:53 PM
Yes det er den Kim jeg mener de har deres egne smelteovne må indrømme jeg ikke kan se hvorfor en ældre mand skulle sidde i sådan en high-tec fabrik
og vende værk plader manuelt. Den gamle "fabrik" var som jeg har læst og forstået det spredt i flere huse og der kan jeg bedre "se det". Men igen hvis Peter har været på den nye fabrik og set den ældre blinde herre sidde og vende de plader ja så tror jeg selvfølgelig på han sidder der. Har han set ham på den gamle er der bare tale om en oplysning som ikke er helt opdateret Yoshikazu Akahane. 28/+50.
07-06-2012, 08:29 PM
KimT Skrev:The bit about pissing is just humour . Why do you not quote the next sentence ? Where i say Rolex do build some special calibers by hand . Many handicaped people work in factorys all over the world . I used to work with many at The Royal Copenhagen Porcelain factory . So why the hell should i not believe what Peter said about the blind man ? Again i say you have just not understood what i said . So really there is no need to send me a PBS . Willywilly Skrev:No Kim i believe Peter most probably did see a blind guy working there . I am definitly not calling him a liar . You have misunderstood what i wrote . But to ask anyone to believe Peter just because he has visited Rolex is a bit far fetched . Why should i believe him more than other watchmaker friends i have ? Can you tell me that ? There are many respected watch critics on the net i would rather believe their versionsDu modsiger dig selv willy...... - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|