så har jeg bestilt mit første "rigtige" ur(hos sm)
#1
valget faldt på et nok i de flestes øjne lidt for brutalt ur, nemlig Breitling Super avenger Model: A13370.358 som jo er noget større end de fleste andre ure.

efter at ha prøvet det to gange i henholdsvis plaza og hvelplund faldt valget på dette ur. i hvelplund gjorde de dog valget lidt sværere for mig ved at fremvise blandt andet hercules modellen og chrono evolution modellen som minder ekstremt meget om super avenger bare en smule mindre.

jeg er vant til et Seiko kinetic som jeg har haft i ca 7år, og det har kørt upåklageligt lige siden jeg købte det dengang for ca 4000kr hos den lokale urbiks. så det blir noget anderledes med det nye store ur, det kræver nok en smule tilvænding at gå med det.

uret er bestilt hos sm watches, har læst div omtale omkring jerrel herinde og på andre udenlandske sider, og det lader til at være ok at handler med ham. prisen lød på 2400euro altså ca 18.000kr og liste prisen i hvelplund lyder på 27.000kr så det er jo noget sparret. Icon_e_biggrin

må dog nok indrømme at det var med noget nervøsitet Icon_exclaim at jeg overførte pengene til deres konto, men nu må vi se om alt ik går ok. han har bekræftet at ha modtaget pengene og varslede på forhånd inden jeg overførte penge om ca 4ugers levering.

jeg vil opdatere løbende som processen skrider frem af. Icon_cool
Svar
#2
Tillykke med dit nye ur, med alle de positive tilkendegivelser der er herinde skal det jo nok gå som du håber!

Hvor stort er uret egentlig?'

Vh
Speedy
Svar
#3
Fortæl hvordan det går - har kun handlet med Markus og ikke med Jerrel. Jeg tror nu at Markus kun ville sælge til en med samme ærlighed sokm ham selv, så derfor stadig nok ikke den store risiko ved SM.


Np
Svar
#4
uret er stort- 48,4mm og 18,6mm tykt

har breitlings caliber 13værk i, og vejer 153g mener jeg det er og ca 220g Icon_e_surprised med lænke på som det jeg har bestilt.
Svar
#5
Fedt - kort og godt Icon_e_biggrin

Store ure er vejen frem

Husk billeder når det lander i dine hænder



Peter Tjellesen Skrev:uret er stort- 48,4mm og 18,6mm tykt

har breitlings caliber 13værk i, og vejer 153g mener jeg det er og ca 220g Icon_e_surprised med lænke på som det jeg har bestilt.
Svar
#6
idag har jeg så modtaget denne mail fra SM:

Hello Peter ,

Your Watch has arrived and will be shipped tomorrow. I will give you the fed ex tracking number tomorrow…


Kind Regards

Jerrel Manbodh

Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
#7
jeg modtog mit ur fra SM watches torsdag d 8februar. så alt i alt var det en perfekt handel, stor ros til jerrel der leverede hurtigt og ydede en super fin service med hurtige svar på div spørgsmål på mail.

det kan varmt anbefales at handle med sm, jeg sparede selv 9000kr. gav 18000kr for et ur der er listet til 27000kr hos hvelplund og plaza. og det blev leveret hurtigt. mer ka man ik forlange. papirerne er i øvrigt stemplet hos en urmager i holland.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)