Bedste position når uret ikke bruges?
#21
Baun Skrev:Som tidligere sagt i denne tråd, kan det være en fornøjelse at se urene ligge til parade på natbordet - eller som i mit tilfælde i baværelset på toiletbordet!

Samtidig fortæller de jo en kort historie:

Lørdag om dagen til jeans et ungdommeligt rektangulært Omega - om aftenen til fløjlsbukser og striktrøje et Pie Pan i guld.
Søndag morgen til Casio hundetræning og senere på dagen på hundeudstilling i afslappet fritidstøj - et Speedmaster.

Er der nogen som vil gætte på skoene? Icon_razz


İmage

I min alder gælder alle triks når man skal huske hvad man har lavet!

vh Baun
Ha du bruger også hotellernes skopudse poser som pudseklude. Kan også i en snæver vending bruges når man vil ha et ekstra med i lommen
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#22
Ja, som jeg ofte har påpeget er ure og sko meget forbundet - og pudsekludene er super til lige at putte et ur i, rulle sammen og i toilettasken, lommen eller i et brilleetui.

Som underlag på bordet i badeværelset fungerer de også fint - og som baggrund for fotografering. Fantastiske klude!

vh Baun
Svar
#23
Baun Skrev:Som tidligere sagt i denne tråd, kan det være en fornøjelse at se urene ligge til parade på natbordet - eller som i mit tilfælde i baværelset på toiletbordet!

Samtidig fortæller de jo en kort historie:

Lørdag om dagen til jeans et ungdommeligt rektangulært Omega - om aftenen til fløjlsbukser og striktrøje et Pie Pan i guld.
Søndag morgen til Casio hundetræning og senere på dagen på hundeudstilling i afslappet fritidstøj - et Speedmaster.

Er der nogen som vil gætte på skoene? Icon_razz


İmage

I min alder gælder alle triks når man skal huske hvad man har lavet!

vh Baun

He he, jeg tør godt tippe at skoene er et par Ecco, måske model City Walker årgang 2003. Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Vh
Speedy
Svar
#24
Hej

Du kan jo også beholde det på armen, det gør jeg.

MVH Peter
Svar
#25
peter Skrev:Hej

Du kan jo også beholde det på armen, det gør jeg.

MVH Peter

Ja, jeg skal lige forstå det rigtig Icon_idea
Sover i med jeres ure på om natten Icon_question JA, ja et af gangen vel Icon_twisted
Svar
#26
.... jeg har da heller ikke sko på Icon_razz

vh Baun
Svar
#27
Kuglelyn Skrev:
peter Skrev:Hej

Du kan jo også beholde det på armen, det gør jeg.

MVH Peter

Ja, jeg skal lige forstå det rigtig Icon_idea
Sover i med jeres ure på om natten Icon_question JA, ja et af gangen vel Icon_twisted
Nej absolut ikke. Har gjort, der "lå" jeg glasset af et eterna og kludrede viserne sammen.
Jeg vil have nøgen arm når jeg sover

Måske urmagere får respekt når de har uret på så meget, at det ser ud som om de har det på stadigt, selv hvis de en enkelt gang tager det af - og et aftryk af et JLC eller lignende i panden, efter at have ligge eftertrykkeligt på det en helt nat, er måske kun en charmerende erhvervsskade i den branche Icon_e_wink
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#28
Hej

Jeg har altid et ur på også når jeg går i bad medmindre at det er med læderrem så tager jeg det af, jeg har godt nok ikke fået nogen stempler i panden endnu, men hvis jeg gør må det jo være en arbejdsskade.

MVH Peter Icon_e_smile
Svar
#29
Hej alle,

Nu har jeg gennem de seneste dage leget lidt med at ligge mit Seamaster 2254.50.00 i forskellige hvile posotioner. Og har opdaget noget der bekymrer mig lidt. Hvis uret ligger på siden taber det MEGET hurtigt 4-5 sekunder. Vi snakker i løbet af en 5 timer måske. Når uret ligger med skiven opad eller nedad taber det ca 3 sek i løbet af en nat hvilket jeg syntes er mere normalt. Når jeg går med uret på armen er går uret til gengæld spot on hvilket er fint.

Men er det normalt at tabe så meget på så kort tid, afhængigt af positioner?

Det skal lige siges at uret er fra 2002 og har været til service eftersyn hos Mølbak for en lille måned siden
Svar
#30
det der med at ligge på siden og tabet det kan give, er sikkert ret forskelligt om det har kronen nedad eller opad. Forskellen hos dig er ret stor, mere end ex COSC ville acceptere hvis det er en COSC version - men ærligt talt, hvis du kan finde et sted hvor den ligger og helt slet ikke taber (hellere vinde lidt end tabe synes jeg) og når du så har fundet den ved at teste dig frem, så har du det jo fint, når uret går spot on når du har det på

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)