Urmøde eller lignende
Jeg kan oplyse at jeg pt. arbejder med en foreløbig dato der hedder fredag den 30/3-07. Der er et spørgsmål om lokale der ikke er helt afklaret pt.
Det er fredagen før palmesøndag, så måske afskrækker det nogen??

VH
Speedy
Svar
Synes ikke du skal stå med det hele alene. Jeg kan godt hjælpe lidt til, hvis der er brug for det?

Opfordring til at andre også hjælper til?

Jo større jo bedre som man siger.

Torben
Svar
Hej Torben
Det lyder glimrende, tror nu ikke det bliver det helt store problem. Har gode faciliteter, så hvis folk selv er lidt behjælpelige på dagen tror jeg ikke der bliver problemer!

Vh.

Benny
Svar
Datoen 30/3 er fint.

Peter
Svar
har det nok nemmere med en almindelig hverdags aften uden for ex noget der kunne være påskeferie uge, men lad os se - jeg giver ikke op
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Datoen passer også mig fint... Icon_e_smile
Svar
Hej

Jeg kan se at de fleste i denne tråd er fra sjælland, jeg håber at der er ligeså mange der bakker op om vores arrangement i Horsens i Maj.

MVH Peter
Svar
Hej Peter.
Rolig nu, plejer vi ikke det.
Det var rigtig godt sidste år, og vi ses igen til maj.
Hej Lars
Svar
Hej Peter
Lad "folkene" passe biksen fra kl. 17 og hop i bilen. Du kan måske samle et par stykker eller 3 op hen over fyn. Jeg kommer ihvertfald gerne den anden vej til maj hvis jeg kan!! Icon_e_biggrin

Håber vi ses.

Benny
Svar
Hej

Jeg synes at det er rart at i bakker op om urmødet i Horsens ligeså vel som i København, jeg håber at der kommer rigtig mange til begge urmøder, for der er masser af plads på begge sider af storebælt, jo flere urmøder jo bedre.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)