JLC geographic
#1
For nogle uger siden var der en som spurgte efter et wrist shot af et JLC mg`er så her er et hurtigt kun nogle uger forsinket.
İmage

Mvh Thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
Svar
#2
Tak herfra - det er mums...

# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#3
Jeg må jo indrømme at dette JLC tiltaler mig særdeles meget. Det er på en eller anden måde klassisk smukt samtidig med at der er lidt nyt for øjet og også for mekanik nørden!

Det ser også ud til at have en meget passende størrelse til armen - og i det hele taget. Hvor stort er det?

Altid dejligt med et smuket billede, tak for det!

vh baun
Svar
#4
Ja Baun JLC har altid været et af mine favorit-brands, dette måler "kun" 38mm efter vore dages målestok, men det ophæves tildels meget af den "på en måde busy" men enkle skive, især holdt op imod den nye 40mm som ser mere "rodet" ud!!

Thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
Svar
#5
Det er fandme et lækkert ur! Jeg må indrømme at jeg er blevet ret vild med JLC på det seneste. Fås denne model med stål lænke? Og hvad er vi ude i rent økonomisk?
Svar
#6
Den viste model er "den gamle". Den nye blev (vist nok) introduceret i 2006.

De fås begge med lænke - og den er lækker! Desværre er den også lidt pebret (ca. 7k i DK).

Den gamle model er 38 mm og den nye 40 mm. JLC følger også lidt med trenden, omend lidt mere konservativt end "bornholmer-urene".

Skive-layoutet synes jeg er klart pænere på den gamle (smagsag!). Den nye er blevet for rodet, fordi man lige skulle have lidt mere med... Øv.

# GT

P.S. Jeg vil også have den gamle. Og jeg vil også have lov til at være lidt misundelig.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#7
Hej

Med hensyn til rem kontra lænke vil jeg mene at JLC laver nogle af verdens bedste lænker.

MVH Peter
Svar
#8
Det er rent skønhed.... JLC er en fav. fra min side...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: