23-01-2007, 12:51 PM
og det bliver det ved med.
VI orker ikke mere bøvl og bavl, så forstå det dog!!!!
Mikael
VI orker ikke mere bøvl og bavl, så forstå det dog!!!!
Mikael
|
ja og nu røg der en tråd mere.
|
|
23-01-2007, 12:51 PM
og det bliver det ved med.
VI orker ikke mere bøvl og bavl, så forstå det dog!!!! Mikael
24-01-2007, 11:38 PM
Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke må diskuterer hvad de har lyst til? Hvorfor skal tråde slettes??? Kan de folk der ikke er enige eller ikke gider læse/diskuterer visse emmner bare springe tråden over??
Jeg har læst dette forum en 2-3 år nu ( føste tid som anonym) - derudover læser og deltager jeg i flere udenlandske fora - dette forum er blevet mere og mere sørgeligt at besøge ... Admins ( specilet mr. M. Jones) deltager jo ikke aktivt! - Han blære sig bare lidt - De kommer bare med løftede pegefingre - For fanden det er sørgeligt..mange andre ur-fora fungerer fremragende med selvjustits..Det burde være muligt med plads til forskellige holdninger - tykke -tynder - små og store her i dette lille forum. Admins, Slap lidt af!!...Losen up guys!! Lav dette forum bredt...lad os diskuterer ALLE slags ure og lad der være plads til forskellighed.. Jeg tror kun I kan holde besøgstallet fordi der ikke er et dansk alternativ...ENDNU... PYHA..sikke en bøvs...Jeg er sku bare så skuffet over at se dette forum topstyret
25-01-2007, 03:16 AM
Hej
Jeg synes at Morgan deltager flittigt i dette forum, endog med både fornuftige og humoristiske indlæg, iøvrigt har han næstflest indlæg her på forummet, så man ikke just sige at han er passiv. MVH Peter
25-01-2007, 08:45 AM
peter Skrev:Hej "Niklo" viser sig at være en bruger som vi tidligere har haft problemer med, så han har nu fået det røde kort. mvh Morgan |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|