vild med ure på dr 2 kl 19:40
#1
Hej Alle
Husk nu at der kommer vild med ure i dag på DR 2 kl 19:40
jeg har sat min HDD til at optage det så hvis der er nogle der skal ha det på dvd så må de lige mail til mig så skal jeg nok lave det til jer
[url]"http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Kommende/l%F8rdag/2007/01/20070102115241.htm?wbc_purpose=update">http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Kommende ... ose=update[/url]
Svar
#2
Hej Morten

Tager hermed imod tilbudet, sidder ovre i London og vil prøve at se det
online, men det er ikke altid det lykkedes, så hvis du vil optage det tager jeg imod m. kyshånd


Thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
Svar
#3
Ja sgu!

Jeg melder mig også til hylekoret (sidder i Tbilisi på en upålidelig forbindelse). Har dog bedt en pålidelig (men ikke ur-interesseret) kilde om at optage det.

# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#4
Kanon program - meget fascinerende og lærerigt! Og nogle suveræne billeder der var ind i mellem...
Svar
#5
Så er der dvd klar der er vild med ure og Oceanernes længde (Longitude) 1
Svar
#6
Det var helt på toppen.
Endelig en program om ure på dansk tv.

Sikke et arbejde der ligger bag et enkelt ur!!

Morten
Svar
#7
Morten G. Skrev:Det var helt på toppen.
Endelig en program om ure på dansk tv.

Sikke et arbejde der ligger bag et enkelt ur!!

Morten

Meget interessant. Ikke noget super nyt under solen, men jeg tror da vi får lidt flere hits over de næste par måneder. Icon_e_wink

Anyways... Meget sjov samling de havde hos OM. Jeg har ellers spurgt på en 5960, men sådan een havde de aldrig fået. Sjovt de så har en oppe på kontoret.

Icon_cool

Morgan
Svar
#8
Jeg er ikke helt enig Icon_e_sad

Jeg syntes at det var ok, men heller ikke mere end det...

Det virkede lidt som om at de skulle vise alt for mange mærker, på for kort tid, og sprang derfor meget rundt. Netop som jeg sad og tænkte nu bliver det interessant, så gik de videre til et nyt urmærke.

Er jeg den eneste med den følelse Icon_question

Dog er det et noget større arbejde med at lave et ur end jeg havde regnet med og det retfærdiggør jo en hel del af prisen og glæden. Dejligt at se at alle lægger så meget arbejde og kærlighed i netop deres del af produktionsleddet.

mvh

Henrik
Svar
#9
til dem der skal ha dvd med vild med ure

så er de klar de kan afhente på amager hvis det er
skal de sendes betaler jeg ikke for fragten
smid en mail til mig med jers adr. til dem der vil ha den sendt på <!-- e --><a href="mailto:bekker@city.dk">bekker@city.dk</a><!-- e -->
Svar
#10
Enig med HG, man sprang lidt vel meget mellem urmærkerne. Hvis jeg husker rigtigt, var vi bl.a. 2 gg hos Lange & Sõhne, hvor vi i starten blev stillet i udsigt, at nu skulle vi se en Double Split Rattrapante bygget op fra bunden. Men det var da en brøkdel vi fik lov at se om tilblivelsen af dette smukke ur.

På den anden side er det første gang jeg ser et seriøst forsøg på at lave en udsendelse om ure. Et glimrende tiltag også taget i betragtning, at en udsendelse af denne type nok ikke kan forventes at toppe hvad seertal angår.

Mvh Gustav
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)