De første spæde forsøg med makro-fotografering...
#1
... kunne være meget bedre. Dels fordi vi måtte være indendøre = kunstigt lys, og dels fordi vi ikke kendte kameraet godt nok.

Nå men dårlige undskyldninger er der jo nok af Icon_e_wink så for at gøre en dyd af nødvendigheden, har jeg valgt at skjule de værste reflekser, skygger etc. etc. Altså en god anledning til at installere Photoshop Icon_e_smile


Først mit UN marinekronometer:
İmage


Så min elskede Speedmaster:
İmage

İmage


Så et af mine hverdagsure:
İmage


Så min GMT:
İmage

İmage


Alle her på dette forum, ved jo hvordan en GMT ser ud; så hér er nogle "alternative" billeder:
İmage

İmage

İmage

İmage



Konstruktiv kritik modtages gerne ...
Svar
#2
Dit marine chrono ser man gerne mere til, det er flot og der er meget spejl i billedet, men helt generelt er det da så absolut billeder som er spændende og hvis man skulle skamme sig over dem, så bliver vi ikke så mange der kan poste på sitet. Tak for posten

vh john
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#3
Hejsa! Gode billeder - langt bedre end mine forsøg!

To ting:

1) Du har måske givet den lidt for meget gas i Photoshop med effekter - men du skriver jo også selv at de er alternative... Icon_e_smile

2) Du kører Ducati!? *savle savle* Jeg troede kun de fandtes i drømme... Icon_e_wink
Svar
#4
hannover_dk Skrev:Dit marine chrono ser man gerne mere til, det er flot og der er meget spejl i billedet, men helt generelt er det da så absolut billeder som er spændende og hvis man skulle skamme sig over dem, så bliver vi ikke så mange der kan poste på sitet. Tak for posten

vh john

Som JesperB ganske rigtigt skriver, så gav jeg den gas udi Photoshop effekterne, herunder også spejl-effekten.

UN marinekronometret er både svært at fotografere (læs: jeg er ikke dygtig nok endnu) og svært at rende rundt med. Derfor bliver de næste billeder i kommer til at se, en før/efter serie med disse to, som p.t er til "200.000 km eftersyn" hos Mølbak:

İmage

... glæder mig til at hente dem Icon_e_smile
Svar
#5
Hej Peder,

Jeg glæder mig til før/efter billeder af de to Universal. Skiverne ser helt perfekte ud, så med en polering/udskiftning af glassene, er jeg sikker på, at de bliver helt fantastiske.

Med vnlig hilsen
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#6
YES lad os se efter resultaterne af din UG - specielt compax uret, de er bland mine favoritter, men ikke i samlingen (endnu). Polar router vel faktisk ligeså

vh john
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)