køb af trusted sælger fra chrono 24
Manu Orologi-Preziosi
Viale Regina Margherita 150
ham her har noget jeg synes er interessant , men er i tvivl om jeg er helt tummelumsk at overveje et køb fra en af mig mig ukendt italiener Icon_e_wink , er der nogen der kender ham ? og hvor meget betyder en trusted sælger deklaration ?
Svar
Trusted sælger betyder blot at chrono24 ikke har modtaget klager på vedkommende. Det er jo ikke en garanti for noget som helst men bedre end ingenting.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
det var også hvad jeg havde stavet mig frem til :) håbede nogle kendte ham , har prøvet at goggle om han er autoriseret rolex forhandler ,men det lykkedes ikke.
Svar
Jeg vil lige tilføje at det lader til at der er en fysisk butik og han har mange ure. Det er gode tegn. Jeg ville prøve at google vedkommende og evt gå på watchnet og se om der er skrevet godt eller skidt. Om jeg turde købe hos ham ved jeg ikke. Er det et Panerai du er ude efter så spørg på ham på paneristi.
I sidste ende kan du jo flyve til Rom.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
det er et rolex , jeg kan se han sælger nye rolex ure , så han må vel være aut forhandler ? det må jo også borge lidt for tilliden .
Svar
Hej

Hvis han er autoriseret Rolex forhandler vil han under alle omstændigheder stå på Rolex hjemmeside.

MVH Peter
İmage
Svar
Har efterhånden læst en del om problemer med handler fra Italien, men der er helt sikkert også masser af good guys.

Jeg er dog en tøsedreng, så med mindre jeg kunne finde en masse gode referencer, ville jeg købe en billig flybillet og hente uret personligt.

P.s. jeg rykker lige tråden ned i forummet for referencer Icon_e_wink
Svar
at hente uret selv kunne være en mulighed , jeg er bare i tvivl om jeg vil kunne se om jeg får et kineser eller ægte rolex med hjem, Icon_e_wink
Svar
Hej...

Der har desværre altid været ballade med leverancer fra Italien....de forsvinder desværre alt for tit bla..derfor ser man tit på handelssteder ebay mm at de ikke sender til Italien.
Så køb en billet og hent uretmog spis frokost på en udendørsrestaurant og indsnus den sydlige atmosfære ( læs:de italienske kvinder) og nyd dit ur i solen.det kan du gøre på en 1 dages tur.

Held og lykke med det.

Rolex Seadweller 16600 2008
IWC BP 5002 2005
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)