Broche med ur + sært ur
#1
Hejsa. Jeg har to spørgsmål vedrørende ure og kunne forestille mig dette er det nærmest jeg kommer emnet.

1: Jeg søger et guldbroche med ur indbygget, men ved ikke hvem der laver det eller hvor jeg kan finde det plus prisen. Det er en mulig gave til min kæreste, men kun hvis jeg kan finde det til hende.

2: Jeg har i Huset på TV2 set et helt specielt ur bestående udelukkende af viserne og hvor der så bagefter er sat tallene 1-12 på omkring på væggen som man nu lige vil hænge dem. Ved nogen hvad dette er for en mærke, hvor det kan finde og en evt pris?

Mvh og tusind tak på forhånd.

Michael Baumann
Svar
#2
grumfidum Skrev:2: Jeg har i Huset på TV2 set et helt specielt ur bestående udelukkende af viserne og hvor der så bagefter er sat tallene 1-12 på omkring på væggen som man nu lige vil hænge dem. Ved nogen hvad dette er for en mærke, hvor det kan finde og en evt pris?

Det så jeg også... Jeg synes det var en helt vildt fed idé, men jeg aner desværre ikke hvor de havde det fra.
Svar
#3
1. Med hensyn til brochen med ur i, så mener jeg at Chanel laver noget i den retning.

2. Væguret som bliver spurgt til, mener jeg at have set i Illums Bolighus.
Selve uret består bare af et værk med lange visere. Tallene må man selv lave/skrive på væggen.

God jagt
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)