Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Hvis du skulle falde over en ny Seadweller er det muligt det er min. Forsendelsen fra Markus hos Silvermagic er forsvundet medens den har ligget ude hos FedEx over weekenden.
Har du erfaring med krav om erstatning osv. ved lignende sager hører jeg gerne fra dig. Uret skulle gerne være forsikret via Silvermagic men har endnu ikke fået bekræftet hvordan jeg rent økonomisk står i denne sag.
Mvh
Klaus
•
Svar: 40
Tråde: 17
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Klaus
Jeg har haft samme problem med firmaet. Heldigvis fandt de min pakke et par dage senere, da den kom retur fra en fragtbil, hvor den ikke burde have været med.
Held og lykke.
Hilsen
Peter
•
Klaus,
Hvad er der sket i denne sag?
Morgan
•
Status pt. er at uret er forsvundet. Markus har lovet at sende mig et nyt den 1/8 omkostningsfrit for mig. Pt. ser det derfor fint ud for mig. Det er held i uheld at det var et nyt ur der forsvandt. Det kan erstattes. Jeg er dog trist ved tanken om at man ikke engang kan stole på sin kurer.
Hvis det er en ide kan jeg godt bede om serienummeret på det forsvundne ur så andre fremover kan checke ved en handel.
Mvh
Klaus
•
Svar: 461
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
KlausM Skrev:Hvis det er en ide kan jeg godt bede om serienummeret på det forsvundne ur så andre fremover kan checke ved en handel.
Mvh
Klaus
Det lyder som en god ide. Uret vil med dets serienummer blive registreret i kosterregisteret (hedder det vist nok).
Venligst
Stefan Garvig
SD-ejer
•
Stefan Garvig Skrev:Det lyder som en god ide. Uret vil med dets serienummer blive registreret i kosterregisteret (hedder det vist nok).
Det hedder Kostercentralen (KC), men for at det kan blive registreret dér, skal det jo meldes stjålet hos politiet.
•
Min (Markus forsikring) Seadweller blev fundet hos FedEx i Glostrup i går så denne historie får alligevel en god afslutning. Dog må de (FedEx) have en gevaldigt rod i deres systemer siden de skal bruge 3 uger på at finde pakken med uret.
Mvh
Klaus
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg har desværre kun hørt dårligt om FedEx i forbindelse med forsendelse af ure. Måske er de billige, men hvad nytter det hvis urene forsvinder, eller kommer 3 uger forsinket...
/Mads
•