Urdag i Horsens Lørdag den 10. juni 2006
#1
Som lovet får vi flot sommervejr i morgen til vores urdag på Jørgensens Hotel i Horsens.

Vi begynder kl. 15:00 og lægger blødt ud med kaffe og brød, hvis andet ønskes kan det selvfølgeligt også fåes.

I løbet af eftermiddagen sælger vi nogle ure og et par helt nye urwindere på en auktion, der er hverken mindstepris eller salær, så der bliver en chance for et par rigtige gode køb, de ting der skal sælges vil ligge til gennemsyn fra kl. 15:00

Kl. ca. 18:00 går vi over til Urmager Halse ca. 200 mtr. fra hotellet, her opbevares vores ure imens vi går i Eydes Kælder og spiser ben og drikker god øl til imens vi hygger os i de spændende lokaler.

Når vi har spist går vi igen over til Urmager Halse hvor Peter har lovet en rundvisning i butikken, herefter fortsætter vi på hotellet til klokken...........

Der er stadig plads hvis du har fortrudt og godt vil deltage, men da det allerede er i morgen det løber af staben så ring og meld dig til på 40722750 eller <!-- e --><a href="mailto:vork@post.tele.dk">vork@post.tele.dk</a><!-- e --> hvis du har lyst til at deltage, pris 295 dkr.

til alle jer som er meldt til - Vi ses i morgen

Bjarne
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#2
Hej Bjarne.

Tak for en dejlig eftermiddag/aften, det var hyggeligt at få sat hovder på nogle af dem der skriver her på forumet, og så til jer skal lyde en tak for sidst. Tak til Peter for at være "bankboks" under spisningen, flot butik....
Glæder mig til næste år....
Mvh Lars
Svar
#3
Tak til Bjarne og Peter for at gide stå for arrangementet, så vi andre fik en god dag og aften ud af det.

Også en tak til alle dem der havde taget ureme med som vi kunne bese, beføle og prøve på armen. Spændende at se andres skønne ure og også få fornemmelsen af hvad der "tænder" hvem!

Gode mennesker, gode ben, fine rammer, pragtfuldt vejr, god stemning og fint besøg i Peters butik.

Jeg er med næste gang og håber bare at endnu flere vil medbringe deres samlinger/ure. For mig er det fantastisk at se det hele.

vh Baun
Svar
#4
Også en stor tak herfra til Bjarne og Peter for det fine arrangement. Alt klappede fint og der var mange spændende ure at kigge på. Super! Jeg håber ikke det er sidste gang vi ses i Horsens.

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)